1
Vraag
2
Reacties
Snya

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Belazerd, en nu?

Hi, 

 

Ik heb nu op alle manieren dat ik contact kon opnemen met jullie al contact opgenomen en ben geen stap vooruit gekomen. Ik wacht nu al sinds 12 nov op een oplossing, maar tot nu toe geeneens 1 update of wat dan ook. Ik ben het idee te krijgen dat er net zo lang gewacht wordt dat ik het zat raak en mijn lidmaatschap opzeg… 

FB POST: 

 

Hi Vodafone,

Ik heb vorige week woensdag, na lang tobben over welke telefoon ik wou, contact opgenomen via de chat. Ik dacht ben al jaren lid en bij het verlengen wordt ik altijd mooi geholpen dus ik vraag jullie gewoon om hulp en kijk gelijk of er nog leuke deals zijn.

Ik wou verlengen met de Samsung s20, de plus of ultra, maar was er niet helemaal uit gezien de prijsverschil. Toen kwamen we uiteindelijk toch achter dat ik de Ultra wou met dan een onbeperkt abonnement ipv de red die ik nu heb.

Na lang wachten en meerdere malen mn wens te herhalen kreeg ik een hele mooi aanbod. Ik heb deze netjes herhaald en toen bleek het om de red te gaan ipv onbeperkt. Kan gebeuren, maar eenmaal met de juiste abonnement was het nogsteeds een mooie prijs. Dacht misschien als beloning voor forever lid zijn!

Om zeker van te zijn dat het goed ging herhaalde ik ook mn emailadres want ik had opgemerkt dat ik al een tijdje geen mails van jullie had ontvangen.. ook die klopte helemaal en mn mooie aanbod zou nog per mail worden bevestigd. Na wat wachten vroeg ik weer of het naar dit emailadres ging, ja, maar kan 24 uur duren.

20 uur laten nogsteeds nix dus toch maar weer gevraagd en wat blijkt.. mn emailadres klopte niet. OK.. beetje geïrriteerd na zo een moeizaam gesprek toch nog zo een stomme fout, maar he het kan gebeuren en het werd in orde gemaakt.

Vervolgens.. krijg ik mn contract.. maar mn telefoon erin klopte niet.. iets wat ik meerdere malen had herhaald.. iets wat me mondeling is toegezegd.. was weer fout..

Dus weer neem ik contact op via chat, wordt doorverbonden, zij lezen mn chat geschiedenis na en concluderen dat het idd slordig is en dat ze het gaan corrigeren. Ze kunnen mn pakketje niet tegenhouden maar als ik het mee neem naar de club dan kan ik van telefoon wisselen. WEER vraag ik of ik dezelfde aanbod krijg en WEER wordt bevestigd dat dat klopt en alleen mn toestel wordt veranderd. Ik hoef alleen naar de store en daar vragen om een chat te openen en dan is het zo opgelost.

Vrijdag in de store.. uur gewacht voor jullie vriendelijke collega die maar niet in contact kwam met de collega.. toch maar weggegaan met de een Samsung s20 plus die ik niet wou want ja verzekering.. en kreeg vervolgens een belletje dat ze niets voor me konden doen en dat hij een betwisting had aangemaakt voor mij. Kon een week duren..

Ik hoop dat het duidelijk is hoe ongelofelijk vervelend dit allemaal is.. Dat me meerdere malen is bevestigd dat ik iets krijg om vervolgens alleen mn tijd te verspillen aan een nee. Wat duurt er precies zo lang? Want dezelfde aanbod is meerdere malen gedaan, meerdere malen bevestigd en ik ben er akkoord mee gegaan.

Lijkt me niet bepaald een puzzelwerk.

Zit nu al een week met een gesloten pakketje thuis die ik niet wil met daar bovenop een nieuwe hoesje die ik alvast had besteld, omdat jullie collega zo mooi zei dat ik me alvast kon verheugen op mn nieuwe toestel..

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp je punt en waarom je er zo over denkt @Snya. Ik had je graag een ander antwoord gegeven. 
Mijn  collega's van Social Media hebben niet gelogen tegen je. Er is een onderzoek aangemaakt. Het onderzoek staat bekend onder incident 9951575.
De klachtenafdeling is er mee bezig en zullen dit terugkoppelen naar je. 

Op dit moment zit er dan ook niks anders op dan afwachten totdat er een terugkoppeling komt vanuit mijn collega's.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Snya

Welkom op de Vodafone Community! 
Jeetje wat een verhaal. Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben en dat je niet blij bent met deze situatie. 

Ik heb gelijk even geschakeld met mijn collega's van Social Media en zie dat jullie al contact hebben via Facebook Messenger.
Ik zie dat er een onderzoek is aangemaakt door de winkel. Hierdoor wordt onderzocht wat er allemaal mis is gegaan en hoe we het beste dit kunnen oplossen voor je.
Het onderzoek hiervoor loopt op dit moment nog. Mijn collega's van de klachtenafdeling zijn voor je bezig. Dit soort onderzoeken duren helaas wat langer. Mijn collega's van de klachtenafdeling zullen dit terugkoppelen naar je. 

Ik begrijp dan ook dat je via ieder kanaal duidelijkheid probeert te krijgen.
Omdat de klachtenafdeling hiermee bezig is, heeft het geen zin om vanuit hier nog een onderzoek aan te maken. 
Op dit moment zit er helaas niks anders te wachten op de terugkoppeling van mijn collega's.
 

Snya
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Steven Vodafone

Ik moet zeggen dat ik langzaam gewoon boos aan het  worden ben. Ik heb zelf jaren op klantenservice gewerkt en zelf trainingen gegeven en ik snap best hoe het soms fout kan gaan. Ik weet ook hoe naar het voor medewerkers is om met iemand in gesprek te gaan die boos is dus ik wil ook graag begripvol en geduldig zijn, maar dat gaat nu was lastiger.

Wat me nu onwijs stoort is dat er gesproken wordt over een afdeling die mij nu zou moeten helpen. Een afdeling die de afgelopen 3 weken niets van zich heeft laten horen, niet heeft gevraagd wat er aan de hand is, niet heeft laten weten dat ze ermee bezig zijn en tijd nodig hebben. Niets. 

Vervolgens heeft iedereen die ik wel heb gesproken of gelogen of verwezen naar de klachtenafdeling die ermee bezig zou zijn. 

Ik heb vorige week vrijdag al gehoord dat ze het in behandeling hebben. Dus ze hebben nu al een week nagedacht hoe ze gaan oplossen dat mij tweemaal toe een aanbod is gedaan en iets is toegezegd, waar jullie je nu niet aan willen houden. Het is ook niet een welles of nietes verhaal, aangezien alles over de chat is besproken en daar ook terug te vinden is. Het staat er zwart op wit.

Ik ben niet alleen 3 weken verder.. Ik heb al 3 weken een gesloten pakket in huis, wat ik niet wil, en accessories voor een toestel die ik geeneens heb. Want ja, jouw collega zei dat ik me alvast op mn toestel kon verheugen dus had braaf al wat besteld. 

Mijn huidige contract loopt ook nog over  2 weken af..

 

leuk dit. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp je punt en waarom je er zo over denkt @Snya. Ik had je graag een ander antwoord gegeven. 
Mijn  collega's van Social Media hebben niet gelogen tegen je. Er is een onderzoek aangemaakt. Het onderzoek staat bekend onder incident 9951575.
De klachtenafdeling is er mee bezig en zullen dit terugkoppelen naar je. 

Op dit moment zit er dan ook niks anders op dan afwachten totdat er een terugkoppeling komt vanuit mijn collega's.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic