Bahram112

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Annulering aankoop Databundel

Hallo

Mijn databundel is op. Na zoeken op jullie app kon ik niets vinden. Via Google kwam ik op jullie website en zag ik dat ik bundels kon kopen. Zodra ik op een van de bundels klikte bleek later dat die bundel geactiveerd was. Zodoende heb ik 3bundels (€60!!!!) geactiveerd terwijl ik aan 1 bundel meer dan genoeg data heb voor de resterende 4dagen van deze maand. Ik heb twee van de bundel direct (binnen 2 minuten) uitgezet. Ze zijn ook niet gebruikt in die 2 minuten. !! Echter kreeg ik een sms van Vodafone dat het mislukt is en contact op moest nemen. Hetgeen ik gedaan heb. Ik heb jullie klantenservice gebeld. Heer Serkan zegt dat ik ze niet uit mag/kan zetten en hij kon dat ook niet. Ik zou aan die bundels vastzitten dus maar liefst €60. Terwijl ik ze niet nodig heb.
Ik ben een trouwe klant van jullie. Mijn maandelijkse red together abonnement met 200gb kost al bij al €60. We gebruiken nooit meer dan 40gb uit 200 gb. Het is te zien dat ik nooit buiten m’n bundel kom. Deze extra bundels heb ik dus niet nodig en wil ik niet. Volgens mij heb daarnaast recht op herroepings periode. Heer Serksen probeerde me wijs te maken dat ik in 2 dagen ze kan gebruiken 😡

Maar goed. Ik hoop dat u begrip hiervoor heeft. En deze kunt annuleren. Ik hoor heel graag van u of dat gaat lukken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Bahram112, welkom hier!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat je later die avond nog contact hebt gehad met één van mijn collega's. Ik zie in het systeem een notitie dat er per abuis 1x een 10 GB databundel is aangezet en 1x een 3GB databundel, maar dat de afspraak is gemaakt dat zodra de kosten hiervan zijn berekend op de factuur van juni wij de kosten van deze 2 bundels voor je gaan vergoeden. Neem je contact op met mijn collega's van de klantenservice zodra je de factuur hebt gekregen? Dan kunnen we ze voor je vergoeden. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Bahram112 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je hier niet helpen omdat ik geen medewerker ben van Vodafone. Vanaf maandag zijn er weer medewerkers die met je misschien kunnen helpen. Vaak verwijzen ze mensen naar het klachtenformulier zodat de juiste afdeling met je mee kan kijken wat je hebt gedaan en of het redelijk is om het geld terug te storten, of juist niet. Maar die kunnen het dan ook onderbouwen. 

Als je toch wilt wachten is het handig om even wat meer informatie te geven.  Op welke pagina heb je extra data ingekocht? Want op de website van Vodafone kan je prima data aankopen maar dit moet dan via My Vodafone en daarvoor moet je inloggen. Even zo klikken en dan al vast zitten aan een bundel is niet mogelijk. Daarom de vraag, op welke site, of pagina van Vodafone, heb je dit gedaan? (Kan je terug vinden in je history). 

Had je nu opeens deze maand wel al die 200GB gebruikt? Omdat je zegt er nooit meer dan 40GB te gebruiken. Beetje uit nieuwsgierigheid, met hoeveel deel je het abonnement? Misschien zijn er wel goedkopere oplossingen bij Vodafone?

Het blijft altijd erg vervelend en lastig. Ik hoop dat je er met Vodafone samen uit komt. Oh ja, ik weet niet of ze er maandag zijn, 2e pinksterdag, dus hou in je achterhoofd dat ze ook dinsdag pas online zijn! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Bahram112, welkom hier!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat je later die avond nog contact hebt gehad met één van mijn collega's. Ik zie in het systeem een notitie dat er per abuis 1x een 10 GB databundel is aangezet en 1x een 3GB databundel, maar dat de afspraak is gemaakt dat zodra de kosten hiervan zijn berekend op de factuur van juni wij de kosten van deze 2 bundels voor je gaan vergoeden. Neem je contact op met mijn collega's van de klantenservice zodra je de factuur hebt gekregen? Dan kunnen we ze voor je vergoeden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Heel fijn dat jij hier een antwoord plaatst @Cecilia.
Mocht je nog eens een vraag hebben, @Bahram112, en je hebt al een antwoord, zoals Cecilia al aangaf, laat het hier dan even weten. Daar help je namelijk andere Vodafone gebruikers ook mee, mochten die een zelfde soort vraag hebben.

Bahram112
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  je hebt helemaal gelijk. Excuses daarvoor. 
mij heb zoveeeeeel ellende met ziggo op dit moment dat ik het allemaal niet bij kan benen en mijn werk nog doen. 

Bahram112
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Cecilia  dank je wel. Je tweede collega had me gisterenavond goed geholpen. 

erg jammer dat uw collega van d eilanden service (Cerkan?) niet behulpzaam was en mij zelfs op het verkeerde been zette. 
nogmaals dank

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic