1
Vraag
2
Reacties
Daaneskes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afleveradres wijzigen

Beste,  ik heb zojuist een nieuw toestel gekocht bij jullie. Ik ben vorig jaar verhuist en mijn oude afleveradres stond nog genoteerd. Ik zou dit graag nog aan willen laten passen zodat het toestel op juiste adres gestuurd kan worden. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Daaneskes
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.

Tof dat je hebt gekozen voor een nieuw toestel. Je staat vast te popelen om deze in ontvangst te nemen. Wat betreft het wijzigen van het afleveradres. Neem contact op met mijn collega's van de afdeling status order voor het wijzigen van je gegevens bij de bestelling: 0800-0560.  (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur). Zij zijn de enige die dit direct voor je kunnen aanpassen. Zolang ze het niet verzonden hebben dan kunnen ze het nog aanpassen. Is het wel al verzonden dan kan het alleen afgegeven worden op het adres dat is opgegeven. 
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Daaneskes
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.

Tof dat je hebt gekozen voor een nieuw toestel. Je staat vast te popelen om deze in ontvangst te nemen. Wat betreft het wijzigen van het afleveradres. Neem contact op met mijn collega's van de afdeling status order voor het wijzigen van je gegevens bij de bestelling: 0800-0560.  (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur). Zij zijn de enige die dit direct voor je kunnen aanpassen. Zolang ze het niet verzonden hebben dan kunnen ze het nog aanpassen. Is het wel al verzonden dan kan het alleen afgegeven worden op het adres dat is opgegeven. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic