MZRT4U2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account verwijderd - paniek

Hoi @Cecilia 

 

Om Mijn Ziggo en Mijn Vodafone te ontkoppelen heb je mijn Vodafone account verwijderd. Nu kan ik dus ook niet meer in mijn inbox van dit forum. En ik kan niet meer bij mijn Vodafone contract. En ik kan ook geen koppeling maken vanuit mijn nieuwe Ziggo account. AL met al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ik er sinds vanmorgen niet bijzonder op voorui ben gegaan. Onze correspondentie vond plaats in de inbox van mijn account @MZRT4U, die nu voor mij niet meer toegankelijk is, maar misschien voor jou wel?

 

Wat ik graag wil:
* Mijn Vodafone zakelijk account terug inclusief nummers  en mijn klantgeschiedenis van ruim 26 jaar;
* Mijn account gekoppeld aan mijn zakelijke Ziggo account;
* Mijn vorige forumaccount weer gekoppeld aan mijn oude, herstelde Vodafone-account.
Kun je dat regelen?

Alvast dank en hartelijke groet!

Tim

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MZRT4U2

Geen paniek! Er leiden altijd meerdere wegen naar Rome. Laten we bij het begin beginnen. Het goede nieuws is dat de storing wat betreft het ontvangen van de SMS voor de tweestapsverificatie is opgelost. Je kunt nu dus jouw huidige Ziggo (zakelijk) account uitbreiden met My Vodafone. 

Log hiervoor in op jouw Mijn Ziggo (zakelijk) account en ga naar 'gegevens'. Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet. Klik op 'Ga naar Mijn account'. Hieronder heb je de mogelijkheid om je account uit te breiden met My Vodafone (er is immers nu geen My Vodafone account). Wil je deze stappen eens doorlopen en laten weten of dit gelukt is? Je hebt dan namelijk weer inzage in alles rondom je Vodafone abonnement en My Vodafone is dan direct gekoppeld met het gewenste Mijn Ziggo account.

MZRT4U2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ja, koppelen was gisteravond al gelukt. Mooi, dacht ik, dan krijg ik nu dus ook de juiste korting bij het verlengen van mijn Vodafone abonnement. Maar nee. Wat ik ook doe (ik kan de bestelling intussen blind voltooien in 1,705 seconden); ik blijf het volle maandbedrag zien op de offerte/samenvatting, in plaats van het gereduceerde bedrag. En van verdubbeling van MB’s is ook geen sprake. Heel eigenaardig is dat ik bij de checkout steeds mijn adres moet invullen, omdat dat niet bekend is. Toch staat het correct in mijn profiel. Als ik dan braaf dat adres invul, is de volgende stap de hoogst merkwaardige melding dat ik andermans winkelwagen probeer af te rekenen. Er is dus nu een koppeling, maar er klopt niks van.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@MZRT4UE Fijn dat het is gelukt om My Vodafone te koppelen met je Mijn Ziggo (zakelijke) account. Ik zie hier ook terug dat de accounts gekoppeld zijn. Soms kan het overigens wel 24 tot 48 uur duren voordat alles ook in de achterliggende systemen is gesynchroniseerd. 

Wat betreft de Gratis Extra's. De koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo is hiervoor niet nodig. Deze koppeling zorgt er enkel en alleen maar voor dat je op beide omgevingen kunt inloggen met dezelfde inloggegevens. Het activeren van de Gratis Extra's zoals verdubbeling van de data en korting op je abonnement gaat puur op basis van adresgegevens. Jouw Vodafone abonnement en Ziggo zakelijke aansluiting staan op hetzelfde adres, dus op basis hiervan krijg je dan ook de Gratis Extra's geactiveerd. Wellicht ten overvloede, maar na het verlengen of bestellen zie je de Gratis Extra's ook niet terug op je contract. Dit omdat het geen contractuele korting betreft en deze Gratis Extra's komen te vervallen als je één van beide abonnementen opzegt. 

MZRT4U2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ho Cecilia, het gaat me niet om de gratis extra's. Met Ziggo zakelijk internet krijg je korting op je Vodafone maandbedrag. Daar gaat het me om. Die korting wordt nu niet berekend.

MZRT4U2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik bedoelde Hoi, niet Ho 😅

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@MZRT4U2 De korting op je Vodafone abonnement is een onderdeel van de Gratis Extra's. Je geeft aan dat deze korting niet berekend wordt, maar op de factuur van 13 september staat deze wel vermeld:


De Gratis Extra's zijn dus al geactiveerd en hier blijf je recht op houden (dus ook als je verlengt) zolang je Vodafone en Ziggo beide afneemt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic