1
Vraag
2
Reacties
Kurf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement of andere oplossing sim-data mifi buitenland.

Ik verblijf een aantal maanden per jaar in het buitenland en werk daar ook. Daarvoor heb ik vorig jaar een mifi-device aangeschaft, maar dat krijg ik met lokale simcards niet werkend. Nu zoek ik een oplossing bij Vodafone, waar ik een zakelijk abonnement heb. Het gaat dus om een abonnement of een andere oplossing voor een simcard voor enkel data die in het buitenland te gebruiken is.
Ik hoor graag een suggestie.
Hartelijke groet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kurf,
Welkom op de community van Vodafone. Jammer om te lezen dat het niet met een simkaart van het desbetreffende land. Wij hebben zeker simkaarten met abonnementen die je in het buitenland kunt gebruiken. Betreft de instellingen voor de Mifi, is van belang dat je de juiste APN instellingen gebruikt, roaming en 4G aan staat. Ook zijn er een aantal dingen die je kunt doen betreft het gebruik maken van een netwerk in het buitenland: Roaming APN

Via de community kan ik je helaas geen aanbod doen. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's. Dit mag via 0800-0560 (particulier) of via 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen met jou meekijken naar hetgeen wat nodig is. 
Je kunt hierbij denken aan de volgende opties:
- Prepaid
- Sim only abonnement (data of een combinatie van bellen en internet).
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag. 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kurf,
Welkom op de community van Vodafone. Jammer om te lezen dat het niet met een simkaart van het desbetreffende land. Wij hebben zeker simkaarten met abonnementen die je in het buitenland kunt gebruiken. Betreft de instellingen voor de Mifi, is van belang dat je de juiste APN instellingen gebruikt, roaming en 4G aan staat. Ook zijn er een aantal dingen die je kunt doen betreft het gebruik maken van een netwerk in het buitenland: Roaming APN

Via de community kan ik je helaas geen aanbod doen. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's. Dit mag via 0800-0560 (particulier) of via 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen met jou meekijken naar hetgeen wat nodig is. 
Je kunt hierbij denken aan de volgende opties:
- Prepaid
- Sim only abonnement (data of een combinatie van bellen en internet).
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic