1
Vraag
2
Reageer en help mee
spijkermenno

Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes

Abonnement niet aangepast en ontbrekende toestellening

Hi Community! Ik zit al enige tijd met een probleem, ik zal het even kort toelichten:

 

Sinds afgelopen oktober heb ik een iphone 15 pro max op toestellening via Vodafone, ik heb hiervoor mijn aanbetaling gedaan en heb de telefoon netjes ontvangen, gebruik deze al sinds dien. 

 

Alle facturen die ik sindsdien heb ontvangen zijn zonder toestellening EN bevatten het verkeerde abbonement. Ik heb namelijk bij de aankoop van de nieuwe telefoon een unlimited abbonement besteld maar ik krijg nu 100Gb per maand.

Die 100Gb ipv unlimited is geen probleem, alleen ben ik erg bang dat ik nu straks achter loop op mijn betalingen. 

Ik heb hierover meerdere keren contract gehad met de klantenservice en die zeiden dat ze er mee bezig waren maar ik heb er sinds december niks meer van gehoord, als ik nu contact zoek zeggen ze dat er helemaal geen onderzoek is gestart. 


Wat moet ik nu? Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2728Posts
  • 784Oplossingen
  • 973Likes

Hi @spijkermenno, goedemiddag!

Groot gelijk dat je via deze weg even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik snap heel goed dat je dit graag opgelost wilt hebben, want je wil natuurlijk niet ineens een flinke naheffing krijgen voor de ontbrekende toestellening. Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en zie dat het gaat om de bestelling van 16 september waarbij je Red Unlimited hebt aangevraagd i.c.m een toestellening van € 40,- per maand voor jouw iPhone 15 Pro Max. Het toestel is geleverd, de eenmalige betaling is netjes voldaan via de factuur, maar tot op heden staat nog steeds jouw oude abonnement actief en ontbreekt de toestellening op jouw factuur. Hier gaat dus zeker iets niet goed. 

Er is in december een case aangemaakt, maar deze case is gesloten met de opmerking dat dit via de afdeling 'verkoop' geregeld moet worden. De betreffende bestelling is namelijk vastgelopen in ons systeem en uiteindeljik gecancelled. Dat verklaart dus waarom het abonnement niet is aangepast naar Red Unlimited en de toestellening niet toegevoegd is. 

Zelf kan ik deze aanpassing niet voor je corrigeren, maar ik heb even een contactpersoon aan de mouw getrokken en de situatie besproken. Mijn collega gaat dit voor je in orde maken. Dit kan maximaal 5 werkdagen in beslag nemen. Uiteraard krijg ik een update als het is verwerkt en dan hoor jij ook weer van mij! 🙂

spijkermenno
topicstarter
Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes

Super bedankt Cecilia, gelukkig kunnen we altijd op jullie bij de community rekenen 🙂
Ik hoor van je, Groetjes!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2728Posts
  • 784Oplossingen
  • 973Likes

Even een kleine update vanaf deze kant @spijkermenno. Het gaat iets langer duren, omdat we een andere afdeling moeten benaderen om de inkomens- en lastentoets open te zetten. Deze geeft namelijk nu een foutmelding, omdat deze als het ware niet meer ''recent'' is. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren en vanaf dat moment kunnen we het abonnement aanpassen en de toestellening toevoegen. Weet in ieder geval dat we op de achtergrond er mee bezig blijven en in beheer houden! Ik blijf je op de hoogte houden 🙂

spijkermenno
topicstarter
Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes

Bedankt voor de update 😄 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic