1
Vraag
2
Reacties
NIels661

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2g netwerk

Mijn vraag. Ik gebruik mijn Vodafone prepaid als tweede sim in mijn smartphone. Als belnummer voor bereikbaarheid. Met datablokkade ingesteld in My Vodafone. Sim 1 is een abonnement met data en in toestelsettings staat internet ook op sim 1.

Nu zal op termijn 2g netwerk verdwijnen. Situatie 1: ik handhaaf de datablokkade. Zal ik dan na uitfasering 2g niet meer gebeld kunnen worden op mijn Vodafone prepaid? Situatie 2: ik verwijder de datablokkade in My Vodafone maar in mijn toestel heb ik nog steeds de data op sim1 staan. Zelfde vraag. Dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @NIels661, welkom hier!

Een hele goede vraag! Een goede voorbereiding is namelijk altijd het halve werk. Toevallig heb je hier contact over gehad en was deze vraag voor je uitgezet. Inmiddels heb je hier per e-mail een terugkoppeling van gehad. Voor de volledigheid deel ik de terugkoppeling hier ook even, want hier zijn uiteraard ook andere gebruikers weer mee geholpen! 🙂 

Ik begrijp dat je twee simkaartjes gebruikt: 1 voor data en 1 voor bellen.

Het 2G netwerk komt op korte termijn (bij Vodafone) niet te vervallen. Hier kun je dus gewoon gebruik van blijven maken. Mocht dat in de toekomst wél gebeuren, dan is het alsnog mogelijk om data te blokkeren. Vooralsnog kun je dus gewoon gebruik blijven maken van de huidige op- en instelling(en).
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @NIels661, welkom hier!

Een hele goede vraag! Een goede voorbereiding is namelijk altijd het halve werk. Toevallig heb je hier contact over gehad en was deze vraag voor je uitgezet. Inmiddels heb je hier per e-mail een terugkoppeling van gehad. Voor de volledigheid deel ik de terugkoppeling hier ook even, want hier zijn uiteraard ook andere gebruikers weer mee geholpen! 🙂 

Ik begrijp dat je twee simkaartjes gebruikt: 1 voor data en 1 voor bellen.

Het 2G netwerk komt op korte termijn (bij Vodafone) niet te vervallen. Hier kun je dus gewoon gebruik van blijven maken. Mocht dat in de toekomst wél gebeuren, dan is het alsnog mogelijk om data te blokkeren. Vooralsnog kun je dus gewoon gebruik blijven maken van de huidige op- en instelling(en).
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic