1
Vraag
2
Reageer en help mee
RvVF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 abonnementen; betaal ik onnodig voor 1 abonnement?

Hoi,

 

ik heb nu al een tijdje 2 telefoon nummers.

 

Het 1e nummer heeft Red Together (€33,50)

Het 2e nummer heeft Red Together Extra (€21,00)

 

Het 1e telefoon nummer deelt ALLE MB’s met het 2e telefoon nummer, want ja, Red Together.

 

Dus ik vraag me dan af, waarom betaal ik dan alsnog €21,00 per maand voor het 2e nummer? Waar betaal

ik precies voor, als het 1e nummer al alle MB’s ‘draagt’?

 

Overigens betaal ik €33,50 en niet €30,00 zoals aangeboden op de website voor Red Together.

 

Naja, ik vind het natuurlijk geld verspilling, dus ik zou graag de kosten inkrimpen. Overigens is het abonnement van het 1e nummer al verleng/wijzigbaar omdat het eind Juli afloopt.

Thanks.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Hi @RvVF, welkom hier.

De beheerder sluit het Red Together abonnement (50 GB) af en koppelt ieder extra groepslid in de app met een Red Together Extra abonnement. Als de 2e persoon gekoppeld is, verdubbelt de data naar 100 GB. Had je alleen Red Together als abonnement gehad, dan had je dus een bundel van 50 GB. In dit geval zorgt de Red Together Extra ansluiting voor een bundel van 100 GB. Deze data wordt vervolgens nogmaals verdubbeld als je Vodafone en Ziggo combineert.

 

Je geeft aan dat je abonnement (Red Together) inmiddels verlengbaar is. Je zal om die reden nog een ouder tarief betalen voor Red Together. Dit was dan de prijs toen jij het abonnement hiervoor hebt afgesloten. Het is daarom altijd verstandig om (als je mag verlengen) de abonnementen te vergelijken of je misschien een betere deal kan sluiten. Voor hulp hierbij kan je altijd bellen met onze afdeling bestellingen via 0800 0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic