Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
In oktober 2013 heb ik melding gemaakt van het feit dat ik door
onverklaarbare redenen over mijn data bundel heen was gegaan. Ik heb
toen der tijd nooit een waarschuwings SMS ontvangen maar de
klanten...
Ik heb 3 Vodafone abonnementen voor mijn iPhones en iPad lopen. 1x een
Vodafone prive met een iPhone 5 en 2x een Vodafone zakelijk Red
abonnement voor de iPhone 5S en iPad 4. Nu is het zo dat ik in de...
Ik heb nogmaals contact met de klantenservice opgenomen. Helaas konden
ze me nog niets vertellen. Ik wacht inmiddels al 3 weken op een
telefoontje. Er is me nu al 3x belooft dat ik terug gebeld zou wo...
Ik heb nou de hand al 2x contact gehad met de "klantenservice" en die
hebben tot 2x toe belooft terug te bellen. Dit is inmiddels alweer 1,5
week geleden maar ik ben nog steeds niet terug gebeld. Kan ...
Helaas geen antwoord meer gekregen en ook niet via de klantenservice.
Die geven toe dat het bereik slecht is in mijn woonplaats en dat er ook
nog geen plannen op korte termijn zijn om dit probleem op ...
Ik heb ook last van een slecht bereik. Ik heb vaker gprs dan 3G.
Vergeleken met KPN is het bereik erg slecht. Ik heb helaas 2 zakelijke
en 1 prive abonnement.
De postcode is 6691. Dat laatste over 4G in Nieuw Zeeland is natuurlijk
maar een voorbeeld. Waarom zou je daarmee de "blits" uithangen terwijl
je het in Nederland nog niet eens goed voor elkaar hebt?