We hebben 4 mobiele abonnementen op naam van mijn vrouw thuis.Sinds
gisteren hebben we op 3 van de 4 geen mobiele gegevens meer.Ik heb
gisteren al gebeld naar jullie en kreeg ik te horen dat er een fo...
Hallo is er al iets bekend bij jullie wanneer we de update naar
marchmallow gaan krijgen voor de note 4
Er zijn vier abonnementen op mijn naam en in het verleden kon ik op mijn
rekening zien hoeveel er afzonderlijk was verbruikt. Met de nieuwe app
en my Vodafone site zie ik dit niet meer terug.Is dit we...
Als ik me inlog op de app krijg ik een melding dat ik op langzamere
netwerk verbinding ben gezet omdat ik al mijn mb's heb opgebruikt.
Terwijl hij aangeeft dat ik nog meer dan 700 mb's heb.Als ik me i...
Hallo,De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen
duidelijkheid.....Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er
mag nu wel wat gebeuren.Geduld is een mooie deugd maar wac...