Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
De afgelopen dagen twee keer een eSim voucher ontvangen via
sim.vodafone.nl, de bestelling is niet zichtbaar in my Vodafone, en via
de telefoon deze eSim geactiveerd. Helaas blijkt dat beide eSim’s ge...
Het oude nummer is niet actief in de telefoon, maar een ander nummer.
Het telefonisch koppelen van de eSim aan een bestaand nummer werkt niet
optimaal. De gegevens die je in je profiel zet zijn gelijk...
Heb hetzelfde probleem, krijg vandaag mijn derde voucher binnen, maar
omdat ik al twee voucher had de tweede via een iPhone 11 pro
geïnstalleerd en maar hetzelfde probleem. Ik denk niet dat dit te mak...
Hallo Steven, ik heb mijn profiel aangepast. Nu loopt er nog een derde
bestelling voor een eSim. Deze is wel zichtbaar in my Vodafone. Zal ik
daar eerst op wachten?