Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hi Stevie, Nu de 10GB bundel gelukkig is opgelost (nog bedankt!) heb ik
een nieuw probleem.Op 26 september heb ik mijn VF abonnement verlengd
met een iPhone 5 (16GB zwart). Afgelopen maandag heeft GLS...
Bedankt, goede service! Ik neem aan dat situatie 1 ook voor vorige week
afgesloten verlengingen geldt. Is 1201 nu op de hoogte? Anders bel ik
voor niks
Mee eens. Ook bij mij wist de klantenservice van niets. Hopelijk komt er
snel duidelijkheid hierover. Straks is het annuleren te laat en kan er
nog steeds niets worden gedaan.
Hi Stevie, Bedankt voor je reactie. Wat betreft de 10GB: ik heb net
jullie KS gebeld. Gelukkig kort in de wacht, maar de medewerker kon
niets aanpassen. Hij zou het wel gaan navragen. Blijft dus de vr...