Jvd
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds maart 2013
januari 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: waardeloos toestel en waardeloze service Onopgelost

Bij mij was iets soortgelijks aan de hand, ik heb hem toen op advies van sony via de phonehouse op laten sturen naar sony en toen ben ik mijn xperia z 3 weken kwijt geweest. Uiteindelijk kreeg ik ook ...

Re: Xperia Z wil niet meer aan Onopgelost

de man bij de phonehouse probeerde mij wijs te maken dat het aan de software van de power button had gelegen. Maar ik weet bijna 100% zeker dat dat het niet kon zijn geweest. Want zelfs als je de tele...

Re: Xperia Z wil niet meer aan Onopgelost

Nou heb hem eindelijk na 2 weken weer terug. Gratis gerepareerd(zou er nog is bij moeten komen...) Maar ik krijg hem terug met een kapotte usb poort... dus mijn telefoon laat niet meer op. Dus ben ik ...

Re: Xperia Z wil niet meer aan Onopgelost

Nee ik heb hem niet losgehaald tijdens het updaten. Ik zette hem gewoon uit en hij wou niet meer aan.Ik heb via sony te horen gekregen dat ik hem naar een phonehouse winkel kon brengen en dat zei hem ...

Re: Xperia Z Opgelost

Hoe zit het als ik een schadevergoeding wil voor het lange wachten en het enorm gepruts van jullie?

Activiteiten Feed