Dave!
Gedreven Raadgever
  • 168Posts
  • 13Oplossingen
  • 50Likes
Lid sinds februari 2015

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Over
Bied hulp waar nodig is - Heb je me nodig tik @Dave- Ik ben geen medewerker van Vodafone en Ziggo -

Mijn Oplossingen

Re: Netwerk speed Opgelost

Beste @Rene_B    Het Vodafone Netwerk is krachtig tot wel 1 Gbps oftewel 1 Gigabit. Zie ook deze link over de snelheden van het Vodafone Netwerk    Het krachtige netwerk...

Re: e-SIM Opgelost

Jou Samsung heeft geen eSim optie wel 2 Dual Sim kaarten zijn mogelijk zie ook mijn link.   Specificatie - Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 

Re: Vodafone app Opgelost

@Alex L  Welkom op de Community van Vodafone en goed dat u deze vraag stelt.   Omdat u samen in 1 account Red Together in de My Vodafone app heeft, kunt u de App bij uw partner installere...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Sim's bijwerken Opgelost

Dank je wel voor de terugkoppeling voor de Vodafone medewerker ook goed om te lezen. Ook voor ons als klant 

Re: Nummers wisselen Opgelost

Dan zou ik even adviseren met de klantenservice contact op te nemen met toestel 1200 of via Vodafone KlantenserviceAnders maandag dan is er weer Medewerker actief die je verder kan helpen. Ik ben zelf...

Re: Samsung S21 FE Vodafone blijkt ongeschikt voor KPN Onopgelost

Heb je van KPN wel een Sim gekregen en bij instellingen je toestel op de instellingen gezet van KPN en Vodafone eruit gehaald.Vodafone heeft geen eigen Samsung S21 FE toestellen, deze zijn gewoon Sams...

Re: Nummers wisselen Opgelost

Als je een Zakelijk abonnement hebt kan je deze niet naar Privé omzetten, en privé kan wel naar Zakelijk, hiervoor kan je beste de Vodafone Klantenservice raadplegen of wachten tot maandag, dan is er ...

Re: Sim's bijwerken Opgelost

Bij Ziggo heb ik de vraag niet gezien, was hier toevallig even in de buurt.Maar Maandag tot Vrijdag zijn er gelukkig weer Vodafone medewerkers aanwezig Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodaf...

Activiteiten Feed