Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
In Australië hebben ze op 28 Oktober het 3G netwerk uitgezet. En
sindsdien lijkt het er op dat ik geen verbinding meer kan maken met het
mobiele netwerk met mijn Vodafone eSIM. Ik had via de app een v...
Preferred network staat op 5G. Mijn Australische eSIM is de default voor
data. Roaming staat aan natuurlijk.Dat was ook het geval toen alles
gewoon werkte. Dus aan mijn/onze kant is niets veranderd. H...
@Marco / @Energieboy het heeft allemaal gewerkt. Ik ben al twee maanden
in Australië en in die tijd heeft het allemaal gewoon gewerkt. Ik ben
gebeld op mijn Nederlandse nummer, ik heb SMSjes ontvangen...
@Marco locale eSIM zit op het zelfde toestel idd. En ja, die eSIM
uitzetten en daarna telefoon herstarten met alleen de Vodafone eSIM
actief maakt geen verschil. Maar het is dus niet allee een problee...
@Marco in mijn contact met de klantenservice is er nu ook een case
aangemaakt voor dit probleem. Het lijkt er op dat het roaming contract
met Australische providers niet voorbereid is op het wegvallen...