Andere gebruikers met deze vraag

Demi2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Mijn Ziggo geeft foutcode -1

Inloggen op ziggo lukt niet. Ik krijg foutcode :-1 We kunnen je gegevens op dit moment niet ophalen. Probeer het later opnieuw. Deze melding krijg ik al weken als ik het probeer. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik vervolgens een mail van Vodafonein plaats van ziggo om mijn wachtwoord te wijzigen. Als ik dit doe kan ik vervolgens nog steeds niet inloggen op ziggo. Als ik inlog op mijn Vodafone account staat er dat mijn ziggo account niet gekoppeld is aan Vodafone. Ik kan de optie koppelen doen maar ook dit lukt niet I.v.m. Foutmeldingen. Ik heb overigens ook geen lopende dingen meer op mijn Vodafone account. 
Heel vervelend!!! Wat moet ik doen? 

Andere gebruikers met deze vraag