Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Als trouwe zakelijke klant (25 jaar abonnement bij Vodafone) belde ik een half jaar geleden om mijn abonnement te verlengen. Mijn iPhone X was nog goed dus enkel abonnement verlengd zonder toestel. Was geen punt om later nog te kiezen voor een toestel. Mijn toestel hapert nu wat bij het laden dus tijd voor een nieuwe. Had me al wat verdiept en Geïnteresseerd in een iphone pro blue 256 gb. Zojuist gebeld met Fleur van de commerciële afdeling. U kunt wel verlengen maar geen gebruik maken vd aanbieding. Ik betaal dus 33 per maand en iemand die vandaag start 23 per maand. Dus de 25 jaar lidmaatschap is niets waard. Geen enkel begrip voor de situatie. Hoop dat er iemand is die een klant wil behouden. Blijf echt graag bij Vodafone, maar op deze manier zoek ik toch echt verder. Hopelijk is er iemand bij Vodafone die klantgericht is en dit op zijn/haar fatsoen trekt. Hoor er graag van. Grt. Paul