Ik ben al de hele avond bezig met het proberen op te lossen van mijn netwerkverbinding bij overheid webpagina's zoals DigiD, MijnOverheid app en ING internetbankieren.
Ik ben deze maand overgestapt naar Vodafone en op de één of andere manier doet mijn internet het niet in combinatie met deze apps en browsers.
Ik zie meerdere blogs hierover, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt continu aangegeven dat de fout bij ING ligt, echter is dit niet het geval.
Het probleem komt namelijk niet alleen daar voor maar bij meerdere apps.
Alle stappen in voorgaande blogs werken gewoon weg niet.
Ik heb in de twee weken dat ik klant ben alleen maar negatief contact en problemen ervaren.
Ik heb erg spijt van mijn keuze voor deze provider maar zit er helaas een jaar aan vast.
Ik heb een Motorola G8 Power en ik sta er op dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost vanuit Vodafone.
In tijden als deze kan je niet meer zonder internet bankieren en je DigiD heb je nodig voor eventuele Coronapas en alle belangrijke zaken.
Opgelost! Ga naar oplossing.