Andere gebruikers met deze vraag

Bianca Lauwers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet meer na koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo

Hallo,

 

Na het aanmelden bij My Vodafone werkt op geen een apparaat Ziggo Go meer. Hij geeft bij het aanmelden bij Ziggo Go aan dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Wanneer ik op de knop gebruikersnaam of wachtwoord opvragen klik en hier mijn mail adres invul om mijn wachtwoord te wijzigen krijg ik een mail om mijn My Vodafoine wachtwoord te wijzigen????? Dit heb ik al een keer gedaan en vervolgens met dit wachtwoord in proberen te loggen bij Ziggo Go, maar krijg weer de melding dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt.

Ik zou graag mijn Ziggo go wachtwoord wijzigen, maar krijg dan steeds een mail van My Vodafone. Het is vervelend dat ik op geen een apparaat Ziggo go meer kan kijken. Hoe los ik dit op?

 

Ik hoop snel een reactie te krijgen. Alvast bedankt!

 

Groetjes

Bianca Lauwers

Andere gebruikers met deze vraag