Andere gebruikers met deze vraag

SvdHoff

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multi Data Sim verwijderd na abonnement wissel

Hallo!

Hopelijk kan ik hier antwoord vinden op het volgende:

Ik ben onlangs in gegaan op het aanbod van Vodafone om mijn Red abonnement om te laten zetten naar Red Unlimited. (Ik ben in het verleden wel vaker ingegaan op voorstellen om mijn abonnement aan te passen, indien dit interessant was/is voor mij. Zonder dat ik daar functionele hinder van ondervond.)

Tot mijn verbazing kom ik er vandaag achter dat mijn MutliDataSim niet meer actief is op mijn abonnement!

Wat mij nu verbaast zijn de volgende dingen:

  1. Waarom ben ik niet op de hoogte gebracht dat ik dit zou gaan verliezen bij de wissel? Er wordt wel geadverteerd met alle voordelen, maar dit niet…. Ik ben overigens niet overgestapt omwille van de unlimited data, maar unlimited bellen naar EU nummers.
  2. Door de klantenservice wordt mij verteld dat dit niet te herstellen is omdat de dienst niet meer bestaat bij nieuwe abonnementen. Volgens mij heb ik geen nieuw abonnement, misschien technisch wel, maar de aanbieding stelde duidelijk dat ik geen veranderingen zou hebben of krijgen in mijn bestaande contract.

Hoe nu verder? Ik wil graag weer gebruik kunnen maken van mijn databundel op een MiFi router of 2e device. (Zonder hotspot...)

Andere gebruikers met deze vraag