Andere gebruikers met deze vraag

SF90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement verkeerd gegaan?

Hallo allemaal,

Afgelopen maand liep mijn Smart L abonnement na twee jaar af, ik had 5GB data + 100 minuten per maand in mijn tegoed zitten. Nu zag al een tijdje een aanbod voor verlengen in de My Vodafone app staan: een Red Essential abonnement 5+5GB data en onbeperkt bellen/sms. En ik weet zeker dat dit het aanbod was want ik heb het meermaals bekeken voordat ik verder ging. Hier vlak voor het verlopen van mijn destijds lopende abonnement op ingegaan. Echter zijn we nu een maand verder en zie ik nog steeds maar 5GB data als tegoed in de app staan. Wel heb ik nu onbeperkt bellen/sms in de app staan. Ik dacht eerst van misschien moet duurt het even voordat de app de wijziging meeneemt. Maar vanochtend kreeg ik ineens het bericht dat ik al op 80% (4GB) van mijn tegoed zat. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt,
Andere gebruikers met deze vraag