Andere gebruikers met deze vraag

haiko

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

klacht

Beste mensen, ik ben vorig jaar naar de Vodafone winkel gegaan met een kapot toestel en deze na advies van de medewerker vervangen door een nieuwe S10+ met abonnement door de medewerker. sindsdien netjes elke maand betaald , abbo, verzekering en toestel (€ 74.67). Nu dit paasweekend mijn telefoon laten vallen en verzekering gebeld en te horen gekregen dat deze verzekering niet bij dit toestel hoort maar bij het oude toestel dat ik heb laten vervangen. Dit hebben ze dus blijkbaar in de winkel vergeten aan te passen. Aangezien het bij mij wel op de factuur staat samen met het abbo en toestel mag ik als klant aannemen dat ik verzekerd ben. Medewerker kon mij verder niet helpen.

Hou hier een heel naar gevoel aan over, is voor mijn gevoel gewoon misleiding, ik heb een factuur voor abbo incl. verzekering en telefoon, dus mag er van uit gaan dat dit over hetzelfde gaat en dat het toestel op de factuur dus verzekerd is.

Heb een klacht via de mail gestuurd, maar blijkbaar krijgen ze er zo veel dat het 10 werkdagen kan duren voordat ik antwoord krijg, dus vandaar ook hier even van me afgeschreven.

Kan in ieder geval mijn telefoon niet zo lang missen dus moet hem op eigen kosten laten repareren, dus ze winnen altijd.

Andere gebruikers met deze vraag