Welkom op de Vodafone Community

Abonnement & Prepaid
Alles over je Vodafone abonnement & prepaid. Informatie over je bestelling, facturen en contract.

Community statistieken

  • 1,196Oplossingen
  • 1,617Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Incassodatum? Opgelost

Hallo! Sinds vorige maand heb ik weer een Vodafone abonnement. Ik krijg nu net de eerste factuur van de eerste anderhalve maand. (10-1 t/m 28-2)De incassodatum daarom staat op de 16e.Is dat eenmalig w...

aedens door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra kosten terwijl binnen de data bundel gebleven in EU Onopgelost

Hi,Ik heb over de maand januari een rekening gekregen voor data in Frankrijk, terwijl ik binnen mijn bundel ben gebleven.De extra kosten zijn welliswaar niet hoog (1,199 EUR), maar ik probeer te begri...

PPee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijziging abonnement Onopgelost

Op 17 januari jl. heb ik mijn abonnement bij Vodafone gewijzigd van Start naar Unlimited. Ik kon dit rechtstreeks in mijn app op de smartphone wijzigen, zonder tussenkomst van een medewerker. Ik verke...

V235120 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement Onopgelost

GoedendagIk heb een vraag je ik had tijdje geleden mijn abonnement naar red unlimited verhoogd via de app. Er stond in de app dat het 25 euro is met ziggo korting. En ik krijg al twee keer een factuur...

Gensley_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

reimbrusement Opgelost

Hello,I started my Ziggo+Vodafone(sim only) subscription last September via your website. During signing up, I clearly checked that it said "Connection costs€25.00, Your discount€-25.00, One-time€0.00...

bineyjel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen