Welkom op de Vodafone Community

Abonnement
Alles over je Vodafone abonnement. Informatie over je factuur, bestellingen en My Vodafone.

Community statistieken

  • 8,687Oplossingen
  • 24.3KDiscussies
  • 68.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Pakket bastleing Onopgelost

Beste Vodafone; Gisteren was er een fout bij wat ik basteling, Ik wel graag alleen één pakket maar ik heb drie pakketten ! Dat kan niet, Kunt u twee pakktten annuleren ? Ik hoor graag van u    met vri...

m.besher door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Korting Ziggo niet verrekend Opgelost

Zojuist heb ik mijn adres gewijzigd en daarna mijn abonnement verlengd. Op mijn nieuwe adres heb ik ook Ziggo. Ik heb dit aangegeven bij de verlenging, maar de korting van € 5,- is niet verwerkt in de...

nieuw contract , onlogischer kan het niet Onopgelost

Ik snap er werkelijk niks meer van. krijg nu weer een mail van oud naar nieuw. Tof maar 2gb naar 2gb klopt volgens mijn niet bij start m krijg je toch 1,5 en ja ik heb ziggo dus 3gb op het eind. En ve...

kefkef81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account Onopgelost

Dag, Ik wil graag Ziggo en Vodafone samenvoegen. Want wil graag de korting op de factuur omdat ik beide heb samen met dubbele data. Moet account gereset worden? voor beide gebruik ik: ****** geld voor...

Rudy1984 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Order status Onopgelost

Goedemorgen, ik zou graag de status weten van mijn order met het nummer: ********Heb tot de dag van vandaag niks ontvangen en zou via Rembours betalen! Heb nog niet ontvangen wanneer mijn telefoon bez...

Yura door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wederom zeer slechte ervaringen met Dynalogic!! Onopgelost

Zat met smart op nieuwe telefoon te wachten. Alles prima en duidelijk afgesproken qua levering halve dag vrij genomen et. etc. Natuurlijk hebben zij het druk maar voor de deur staan een foto maken ZON...

Ingaan abonnement pas bij levering toestel Onopgelost

Is het normaal dat je abonnement pas ingaat bij het leveren van je toestel? Heb mij abonnement op 14 december verlengd icm een nieuwe iPhone en deze in 1 keer betaald, door leveringsproblemen is het t...

Danny0700 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Onopgelost

Hallo, wanneer kan ik een nieuw toestel nemen met een nieuwe abonnement? mvg Andrzej

Andrzej door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 12Pro bestelling Onopgelost

Beste Vodafone,Op 30-10 heb ik bij de Vodafone winkel in Hilversum een iPhone 12 Pro besteld. Op 22-12 ben ik gebeld door Vodafone. Of ik de winkelbestelling vanwege Corona wil omzetten naar online. D...

Dewolf door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Levering en Ongevraagde Acties Vodafone Onopgelost

Allereerst wil ik benadrukken hoe uiterst teleurgesteld ik ben in Vodafone en de afhandeling van mijn bestelling. Ik ben al tien jaar klant en heb meerdere zakelijke abonnementen. In de eerste week va...

Status order na retourzending Onopgelost

Beste,Voor de duidelijkheid, het betreft order met order# 326434661. 16-12-20 Mijn abonnement verlengd, ditmaal ook een telefoon mee "ge-least”. Gekozen voor een Iphone SE 64GB Red.18-12-20 Is de pakk...

CMiljoen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

bestelling Opgelost

Heb een bestelling geplaatst naar daar staat het oude adres op en heb zojuist mijn juiste adres er neer gezet kan het gewijzigd worden zodat de telefoon naar het juiste adres gaat

Stel Vodafone in Gebreken per ingang van vandaag Opgelost

Dalocom IT VodafoneKlachten Afhandeling Heerewaarden 12-01-2021 Onderwerp: Diversen Klachten Geachte medewerker Vodafone Sinds [06-11-2020] heb ik bij u een Red Together aangegaan voor mijn bedrijf 5 ...

levering iphone 12 pro Opgelost

Ik heb de Ihpone 12 pro besteld en die zou aan de telefoon gezegd week 52 binnen krijgen toen werd het week een en vorige week een sms eind week 2 en nu is mij verteld dat het pas ergens week 7 gaat w...

Red together verlengen Opgelost

Hallo,Ik heb een red together en mijn vriendin een red together extra abonnement nu kunnen allebij de abonnementen verlengd worden maar willen en allebij een nieuwe telefoon daarbij maar kan negens op...

Pafi2013 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Together Extra & ingangsdatum Opgelost

Hallo! Mijn partner heeft vandaag z'n abonnement verlengd naar een Red Together abonnement. Hij is hoofd, ik word de ‘Extra'. Zijn ingangsdatum is 23-02. Heeft nu nog een ‘normaal’ Red abonnement.Wann...

rickje door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Iphone 12 pro graphite Opgelost

Ik heb op 3 november een iphone 12 pro besteld met abonnement. Tot op heden wacht ik er nogsteeds op. Heb meerdere mails gekregen en de laatste mail was dat het eind week 52 geleverd zou worden. Daar ...

Waar komen de eenmalige kosten vandaan? Opgelost

Hoi!Ik wil graag mijn abonnement verlengen, en koos daarbij voor een Galaxy s20, top ding natuurlijk, maar bij het verlengen, nadat ik alles naar wens heb ingevuld qua data et cetera, zijn de eenmalig...

thiaz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

327167111 Opgelost

Wanner word met besteling verstuurd

Riick20 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waiting on my phone Opgelost

Hi it’s been over a week I ordered my new phone if it not come soon I’m going to cancel my contract which I have had with you a long time now.

sms bezorgafspraak email Opgelost

Goedemorgen, Gister avond heb ik opnieuw mijn bestelling geplaatst voor een abonnement nadat deze de 1e x was geannuleerd. Deze was wel goed door gekomen zeiden ze. Maar nu krijg ik een sms dat ik in ...

Niikkiiiz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht indienen Opgelost

Waar kan je nou een klacht indienen op de site van Vodafone? of moet je gewoon een mail sturen.

AAGP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belazerd, en nu? Opgelost

Hi, Ik heb nu op alle manieren dat ik contact kon opnemen met jullie al contact opgenomen en ben geen stap vooruit gekomen. Ik wacht nu al sinds 12 nov op een oplossing, maar tot nu toe geeneens 1 upd...

Snya door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering toestel en ingangsdatum abonnement Opgelost

Heb eerder in een topic (https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/abonnement-red-together-i-c-m-toestel-met-levertijd-302840) gemeld dat mijn toestel, volgens de SMS-bom van Vodafone eigenlijk e...

Gemini030 door Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Scherm defect Opgelost

Beste mevrouw, meneer, Afgelopen vrijdag heb ik mijn verlengde abonnement bij Vodafone en mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S20) van jullie ontvangen. Nu zag ik dat onder het scherm een kleine luch...

D. Yener door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
Leden met de meeste oplossingen