Pakket bastleing Onopgelost
Beste Vodafone; Gisteren was er een fout bij wat ik basteling, Ik wel graag alleen één pakket maar ik heb drie pakketten ! Dat kan niet, Kunt u twee pakktten annuleren ? Ik hoor graag van u met vri...
Welkom op de Vodafone Community
Beste Vodafone; Gisteren was er een fout bij wat ik basteling, Ik wel graag alleen één pakket maar ik heb drie pakketten ! Dat kan niet, Kunt u twee pakktten annuleren ? Ik hoor graag van u met vri...
Kunt u mij en de community hierop een antwoord geven? BVD
Zojuist heb ik mijn adres gewijzigd en daarna mijn abonnement verlengd. Op mijn nieuwe adres heb ik ook Ziggo. Ik heb dit aangegeven bij de verlenging, maar de korting van € 5,- is niet verwerkt in de...
Ik snap er werkelijk niks meer van. krijg nu weer een mail van oud naar nieuw. Tof maar 2gb naar 2gb klopt volgens mijn niet bij start m krijg je toch 1,5 en ja ik heb ziggo dus 3gb op het eind. En ve...
Goedemiddag, Sinds dat het nummer verlengbaar is worden we elke week een keer gebeld, de ene keer in de middag en andere keer in de avond, iedere keer weer een ander, en altijd weer heel het verhaal o...
Dag, Ik wil graag Ziggo en Vodafone samenvoegen. Want wil graag de korting op de factuur omdat ik beide heb samen met dubbele data. Moet account gereset worden? voor beide gebruik ik: ****** geld voor...
Goedemorgen, ik zou graag de status weten van mijn order met het nummer: ********Heb tot de dag van vandaag niks ontvangen en zou via Rembours betalen! Heb nog niet ontvangen wanneer mijn telefoon bez...
Zat met smart op nieuwe telefoon te wachten. Alles prima en duidelijk afgesproken qua levering halve dag vrij genomen et. etc. Natuurlijk hebben zij het druk maar voor de deur staan een foto maken ZON...
Is het normaal dat je abonnement pas ingaat bij het leveren van je toestel? Heb mij abonnement op 14 december verlengd icm een nieuwe iPhone en deze in 1 keer betaald, door leveringsproblemen is het t...
Hallo, wanneer kan ik een nieuw toestel nemen met een nieuwe abonnement? mvg Andrzej
Beste Vodafone,Op 30-10 heb ik bij de Vodafone winkel in Hilversum een iPhone 12 Pro besteld. Op 22-12 ben ik gebeld door Vodafone. Of ik de winkelbestelling vanwege Corona wil omzetten naar online. D...
Allereerst wil ik benadrukken hoe uiterst teleurgesteld ik ben in Vodafone en de afhandeling van mijn bestelling. Ik ben al tien jaar klant en heb meerdere zakelijke abonnementen. In de eerste week va...
Beste,Voor de duidelijkheid, het betreft order met order# 326434661. 16-12-20 Mijn abonnement verlengd, ditmaal ook een telefoon mee "ge-least”. Gekozen voor een Iphone SE 64GB Red.18-12-20 Is de pakk...
Heb een bestelling geplaatst naar daar staat het oude adres op en heb zojuist mijn juiste adres er neer gezet kan het gewijzigd worden zodat de telefoon naar het juiste adres gaat
Dalocom IT VodafoneKlachten Afhandeling Heerewaarden 12-01-2021 Onderwerp: Diversen Klachten Geachte medewerker Vodafone Sinds [06-11-2020] heb ik bij u een Red Together aangegaan voor mijn bedrijf 5 ...
Ik heb de Ihpone 12 pro besteld en die zou aan de telefoon gezegd week 52 binnen krijgen toen werd het week een en vorige week een sms eind week 2 en nu is mij verteld dat het pas ergens week 7 gaat w...
Hallo,Ik heb een red together en mijn vriendin een red together extra abonnement nu kunnen allebij de abonnementen verlengd worden maar willen en allebij een nieuwe telefoon daarbij maar kan negens op...
Hallo! Mijn partner heeft vandaag z'n abonnement verlengd naar een Red Together abonnement. Hij is hoofd, ik word de ‘Extra'. Zijn ingangsdatum is 23-02. Heeft nu nog een ‘normaal’ Red abonnement.Wann...
Ik heb op 3 november een iphone 12 pro besteld met abonnement. Tot op heden wacht ik er nogsteeds op. Heb meerdere mails gekregen en de laatste mail was dat het eind week 52 geleverd zou worden. Daar ...
Hoi!Ik wil graag mijn abonnement verlengen, en koos daarbij voor een Galaxy s20, top ding natuurlijk, maar bij het verlengen, nadat ik alles naar wens heb ingevuld qua data et cetera, zijn de eenmalig...
Wanner word met besteling verstuurd
Hi it’s been over a week I ordered my new phone if it not come soon I’m going to cancel my contract which I have had with you a long time now.
Goedemorgen, Gister avond heb ik opnieuw mijn bestelling geplaatst voor een abonnement nadat deze de 1e x was geannuleerd. Deze was wel goed door gekomen zeiden ze. Maar nu krijg ik een sms dat ik in ...
Verlengd met sim only, wil nu een toestel kan dat?
Waar kan je nou een klacht indienen op de site van Vodafone? of moet je gewoon een mail sturen.
Hi, Ik heb nu op alle manieren dat ik contact kon opnemen met jullie al contact opgenomen en ben geen stap vooruit gekomen. Ik wacht nu al sinds 12 nov op een oplossing, maar tot nu toe geeneens 1 upd...
Heb eerder in een topic (https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/abonnement-red-together-i-c-m-toestel-met-levertijd-302840) gemeld dat mijn toestel, volgens de SMS-bom van Vodafone eigenlijk e...
Beste mevrouw, meneer, Afgelopen vrijdag heb ik mijn verlengde abonnement bij Vodafone en mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S20) van jullie ontvangen. Nu zag ik dat onder het scherm een kleine luch...
O
Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst. En met je orde nummer kan je kijken hoever het is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
49 | |
8 | |
1 |