Hallo,
ik heb een iPhone 8 met abbo bij vodafoon. Toestel is nu 1jaar en 3 maanden oud.
toestel viel een paar keer uit, dus ik langs vodafoon. Die vertelde me ga eerst even langs Apple care in Breda om te kijken of hun iets voor je kan betekenen.
Ik langs Apple care, die hebben een test uitgevoerd ,nieuwe installatie er op gezet en werd mij verteld dat het geen hardware fout was . En dat de batterij nog 93 procent goed was. Zo te zien was alles in orde. Verkoopster vertelden mij als de klacht terug komt moet ik naar vodafoon terug gaan want het 2e jaar valt de garantie onder vodafoon.
Naar 1 dag viel de telefoon weer uit, en stond de telefoon helemaal bol(batterij)
ik naar vodafoon, telefoon wordt opgestuurd naar dynafix. Met de melding op het de servicebon geen valschade of dergelijke zichtbaar.(ik ben er heel zuinig op)
krijg ik bericht van dynafix in mijn mail. Dat de batterij schade niet valt onder de garantie. Dat ze hem ook niet meer konden repareren, En dat ze wel een voorstel konden doen voor een andere telefoon en of ik dan even 430€ wilden betalen!!!
ik schrok daar dus best van. Betekent dus dat de batterij die opgeblazen is het toestel zo heeft beschadigd dat die niet meer te maken valt?
waar staan die regels over die garantie? Hebben ze het dan over Apple garantie of over vodafoon garantie?
en kan vodafoon niets meer voor mij betekenen voor een toestel dat maar 1 jaar en 3 maanden is!