1
Vraag
2
Reacties
delft01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

vodafone, wanneer kunnen de applewatch gebruikers, gebruik maken van hun esim om te kunnen bellen, Belgie en Duitsland hebben het daar allang.

De meeste landen om ons heen, kunnen de esim van hun applewatch gebruiken, om te bellen en gebeld worden, wanneer ziet Vodafone in dat er hier ook klanten voor zijn. Beetje frustrerend is het natuurlijk wel. En antwoorden zoals weet ik niet, afwachten enz. Schiet ook niet op. Let wel de eerste provider die er mee begint, krijgt mij direct als klant.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

And the answer is *tromgeroffel * nog niet bekend @delft01 . Apple Pay was ook niet direct beschikbaar in Nederland en omliggende landen hebben toch een ander structuur in hun netwerk.

Ik kon wel de volgende informatie vinden;

Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model, die we op dit moment nog niet ondersteunen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

And the answer is *tromgeroffel * nog niet bekend @delft01 . Apple Pay was ook niet direct beschikbaar in Nederland en omliggende landen hebben toch een ander structuur in hun netwerk.

Ik kon wel de volgende informatie vinden;

Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model, die we op dit moment nog niet ondersteunen.

delft01
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Bedankt voor de beantwoording, vind het evengoed waardeloos om achter een kar aan te lopen.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Graag gedaan, helaas is er geen nieuwe informatie op dit moment @delft01 .

Maak er ondanks dat er geen ondersteuning voor de Apple Watch is, er een mooi 2021 van!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic