Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

vanaf wanneer kun je iPhone 14 pre orderen en verlengen?

ik wil graag de iPhone 14 die wordt 7 sept bekend gemaakt en wanneer kun je dan een pre order plaatsen en wanneer wordt hij gereleased?

 

25 Reacties 25
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Ik heb ook het vertraag sms’je ontvangen. Is, lijkt mij, standaard procedure aangezien de telefoons pas vanaf vrijdag uitgeleverd worden. 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Heb het via de e-mail gekregen, maar inderdaad twee jaar geleden ook gehad omdat ze telefoon niet in 1 of 2 dagen kunnen leveren. Wel benieuwd naar de levertijden. 

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Yes!

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

vrjjdag om 14 uur paraat geen doorkomen aan! Tegen  iets voor 15 besteld en nu deze update!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Voor de mensen die straks een iPhone 14 hebben, er ligt direct al een update klaar!!
Meer informatie, lees hier iOS.16.0.1 voor iPhone 14 update en BELANGRIJK!!

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nu al.. mijn bestelling staat vanaf dat ik besteld heb op “bestelling ontvangen”..

fberens

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Post.NL heeft de bestelling van mijn iPhone, die eerder voor vandaag gepland stond, uitgesteld naar morgen (zterdag). Hopelijk blijft het bij een eenmalig uitstelling.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic