1
Vraag
2
Reacties
MikeB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

terugkerende email na verwijdering

Mijn vrouw heeft een iPhone 6S IOS 14.2

En het probleem is dat haar e-mail na verwijdering steeds weer op nieuw binnen komt in haar mail box

ik heb haar instellingen bekeken maar kan niks vinden

zij krijgt hoe vaak je ze ook verwijderd elke keer weer op nieuw binnen 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MikeB 
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn als de mail telkens terug komt.
Er zijn een aantal stappen die je kunt ondernemen hiervoor:

  1. -“Instellingen inkomende mail.” Als laatste krijg je de op de optie: “E-mail verwijderen van server” Dit moet aanstaan! 
  2. - Mail account verwijderen en opnieuw instellen.
  3. - App verwijderen van de mail en opnieuw installeren
  4. - Andere app gebruiken voor de mail.

Ik hoor graag of het geholpen heeft! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MikeB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat dit meer een vraag is voor de provider waar je je mail bij hebt. Hier kan Vodafone niet zoveel aan doen. Er zullen instellingen goed moeten staan en die kan je alleen opvragen bij je betreffen mailserver. 

Het kan zijn dat je bij je mail instellingen op je telefoon hebt staan dat wat je delete niet in je prullenbak komt maar weer in je inbox of de instellingen van je provider zijn niet goed. 

Ga naar instellingen, mail en dan naar accounts. Kies daar de mail waar het om gaat, daarna klik je op het account en dan geavanceerde instellingen. Daar kan je postbus instellingen ingeven. Je zou eventueel daar eens kunnen kijken of delete mail wel in je prullenbak uit komt. 

MikeB
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy 

dank je voor je reactie

ik heb alle instellingen na gekeken zoals ze moeten staan volgens de provider maar probleem blijft mailtjes komen na verwijdering (en legen van prullenbak) gewoon weer terug

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel vreemd, dan zou ik het ook niet weten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MikeB 
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn als de mail telkens terug komt.
Er zijn een aantal stappen die je kunt ondernemen hiervoor:

  1. -“Instellingen inkomende mail.” Als laatste krijg je de op de optie: “E-mail verwijderen van server” Dit moet aanstaan! 
  2. - Mail account verwijderen en opnieuw instellen.
  3. - App verwijderen van de mail en opnieuw installeren
  4. - Andere app gebruiken voor de mail.

Ik hoor graag of het geholpen heeft! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic