AriedeBeuker
Liefhebber
  • 29Reacties
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

smtp instellingen

Ik heb jarenlang op verschillende apparaten e-mail kunnen verzenden via de smtp servers van Vodafone.

Ik gebruikte authsmtp.vodafone.nl  (maar heb begrepen dat dit ook sendmail.vodafone.nl kon zijn)

Sinds al weer een aantal maanden werkt dit niet meer.

Hoe lang het al precies niet werkt weet ik niet,  want ik gebruik e.e.a. maar weinig.

Ik heb er een maand of twee geleden met de helpdesk over gebeld,  en kreeg toen te horen dat dit inderdaad al een tijdje niet goed functioneerde,  maar dat er aan gewerkt werd.

Voor mij niet zo belangrijk.  Ik heb een andere server ingesteld voor het verzenden,  en dat werkt prima.

Geen urgent probleem dus voor mij.   

Toch verbaast het mij,  dat e.e.a. nu nog altijd niet werkt.  Je zou verwachten dat er dan toch meer mensen last van zouden hebben,  maar ik vind er niks over terug.

Wie weet meer?   (ben gewoon nieuwsgierig....)

Ik heb uiteraard (voor ik van de helpdesk hoorde dat het probleem bij Vodafone zelf lag) alle denkbare varianten van poorten etc. geprobeerd.  

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @AriedeBeuker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je dan toch nog eens goed moet zoeken op de community. Er is namelijk wel degelijk een topic, die zelfs recent is met informatie vanuit Vodafone, aangemaakt. 

Lees:
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-server-uitgaande-e-mail-instellingen/td-p/20... 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @AriedeBeuker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je dan toch nog eens goed moet zoeken op de community. Er is namelijk wel degelijk een topic, die zelfs recent is met informatie vanuit Vodafone, aangemaakt. 

Lees:
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-server-uitgaande-e-mail-instellingen/td-p/20... 

Bekijk in context

AriedeBeuker
topicstarter
Liefhebber
  • 29Reacties
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik hoef helemaal niet beter te zoeken!

Want dat heb jij al voor me gedaan.... 👍

Dank! 

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone