1
Vraag
2
Reacties
Iki27

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

laatste sms online kunnen zien

Gisteren aan het einde van de middag ben ik mijn telefoon kwijt geraakt, nu weet ik helaas mijn apple id account niet meer.

Nu vraag ik me af kunnen ze bij vodafone klantenservice inzien wat mijn laatste inkomende sms is geweest, apple heeft namelijk een verificatie nummer gestuurd. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Iki27,
Welkom op de community van Vodafone. Al kan ik me voorstellen dat dit geen fijne reden is om onze community te bezoeken. Hierover kan ik heel uitgebreid schrijven terwijl het antwoord heel kort is. Nee, wij hebben geen inzage in tekstberichten. Dit is in verband met jouw privacy. Hopelijk vind je het toestel heel gauw terug! De enige wie dit in kunnen zien is Apple, aangezien zij het bericht versturen. Ik raad aan om met hun contact op te nemen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Iki27,
Welkom op de community van Vodafone. Al kan ik me voorstellen dat dit geen fijne reden is om onze community te bezoeken. Hierover kan ik heel uitgebreid schrijven terwijl het antwoord heel kort is. Nee, wij hebben geen inzage in tekstberichten. Dit is in verband met jouw privacy. Hopelijk vind je het toestel heel gauw terug! De enige wie dit in kunnen zien is Apple, aangezien zij het bericht versturen. Ik raad aan om met hun contact op te nemen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Iki27 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd super vervelend als je je telefoon kwijt bent en al helemaal als je ook nog eens je Apple ID kwijt bent. Het is natuurlijk begrijpelijk dat Vodafone dit soort privé gegevens niet zomaar kan doorgeven, het is privé 😉. Misschien ben jij wel de persoon die de telefoon heeft gestolen en wil je nu op deze manier het Apple ID verwijderen en de telefoon leeg maken. En Steven schreef al dat ze het niet kunnen doorgeven, alle berichten die je stuurt zijn privé, daar kan Vodafone niet in kijken. 

Je zou het via Apple kunnen proberen en dan via de support webpagina. Ik weet niet of ze je kunnen helpen, maar je kan het altijd op die pagina even proberen. Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic