1
Vraag
2
Reacties
Zalwel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kleine r bij 4g

Hoi mijn internet is erg traag in turkije en ik zie een r bij 4 g.

Is die r van roaming of restrictions?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12314Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Zalwel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De letter R is waarschijnlijk Roaming. 
Waarom traag internet? Je hebt teveel gebruikt binnen de Fair Use Policy of je data is leeg en je hebt BloX Beperkt Internet aan staan, dan heb je nog wel internet maar niet meer zo snel. 

In het buitenland is het anders dan in Nederland, waar het 9 van de 10x goed geregeld is. Zeg niet dat het daar niet zo is, maar dat kan Vodafone niet zien en/of controleren. Probeer je simkaart eens in een ander toestel en van iemand anders in je eigen toestel. Wie weet ligt het aan je toestel, of aan je kaartje (Vodafone). Het blijft altijd heel lastig en moeilijk. 


Het beste wat je kan doen is deze topic lezen, deze legt uit. Wat je kan doen met slecht bereik in het buitenland: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12314Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Zalwel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De letter R is waarschijnlijk Roaming. 
Waarom traag internet? Je hebt teveel gebruikt binnen de Fair Use Policy of je data is leeg en je hebt BloX Beperkt Internet aan staan, dan heb je nog wel internet maar niet meer zo snel. 

In het buitenland is het anders dan in Nederland, waar het 9 van de 10x goed geregeld is. Zeg niet dat het daar niet zo is, maar dat kan Vodafone niet zien en/of controleren. Probeer je simkaart eens in een ander toestel en van iemand anders in je eigen toestel. Wie weet ligt het aan je toestel, of aan je kaartje (Vodafone). Het blijft altijd heel lastig en moeilijk. 


Het beste wat je kan doen is deze topic lezen, deze legt uit. Wat je kan doen met slecht bereik in het buitenland: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Heb je inmiddels al weer snel internet @Zalwel? En heb je de stappen eens doorlopen via het andere topic? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic