1
Vraag
2
Reacties
Henzel11

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 11 touchscreen

Heb een iPhone 11 die nu 2 maanden buiten de garantie is. Het touchscreen werkt niet goed meer Apple geeft aan dat hij niet voor gratis vervanging in aanmerking komt. Het is raar dat hij na de garantie dit defect vertoont bij Vodafone zelf geven aan dat er geen coulance is of tegemoetkoming in de reparatie ben al jaren klant bij ziggo en Vodafone jammer dat er niets te regelen is vindt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @Henzel11 
Garantie ligt er natuurlijk niet aan hoe lang je al klant bent bij Vodafone. Het kan altijd gebeuren dat er net na de garantie periode iets defect gaat. Het repareren is waarschijnlijk wel goedkoper dan een heel nieuw toestel. Als dit buiten de garantie is en Apple al aangeeft dat ze het niet vergoeden, dan zit er niets anders op dan toch te laten maken of een ander toestel aanschaffen. 

Het is natuurlijk altijd heel vervelend dat zoiets gebeurd, maar je doet er niets aan. Snap je boosheid maar dit ligt natuurlijk niet aan Vodafone. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @Henzel11 
Garantie ligt er natuurlijk niet aan hoe lang je al klant bent bij Vodafone. Het kan altijd gebeuren dat er net na de garantie periode iets defect gaat. Het repareren is waarschijnlijk wel goedkoper dan een heel nieuw toestel. Als dit buiten de garantie is en Apple al aangeeft dat ze het niet vergoeden, dan zit er niets anders op dan toch te laten maken of een ander toestel aanschaffen. 

Het is natuurlijk altijd heel vervelend dat zoiets gebeurd, maar je doet er niets aan. Snap je boosheid maar dit ligt natuurlijk niet aan Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic