1
Vraag
2
Reacties
Monique Droog

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hulp bij Fairphone gezocht!

Hoi, ik heb sinds enige tijd een Fairphone en daar ben ik op zich blij mee, maar er is een probleempje dat me steeds meer gaat irriteren en ik krijg het niet opgelost. Soms als ik gebeld word, maar vaker als ik zelf iemand bel, wordt er wel verbinding gemaakt, maar zowel ik als de andere partij hoort dan niets. Soms kan ik het oplossen door mijn telefoon te rebooten, maar dat helpt niet altijd. Heb al bij de helponderwerpen van fairphone gekeken, geen oplossing gevonden. Heb al contact gezocht met fairphone, zij reageren niet. Iemand die mij helpen kan?

Groetjes Monique

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Monique Droog 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, blij zijn met een mooi toestel maar toch problemen ondervinden, dat is niet best. Dit kan natuurlijk aan je toestel liggen, maar misschien ligt het ook wel aan je SIMkaart? Als je nu je SIMkaart eens in een ander toestel stopt en die andere in je eigen toestel, wat gebeurd er dan? Heeft dan dat andere SIMkaartje ook last in je toestel en jij in het andere toestel niet?

Denk dat je daar als eerst mee zou kunnen beginnen om te testen. En anders toch proberen om contact te maken met Fairphone. Het is tenslotte hun toestel en misschien is er iets niet goed in het toestel. Maar het SIMkaart verhaal zou je in ieder geval al kunnen proberen.

Daarnaast zou je misschien nog eens kunnen vragen of ze bij Vodafone je nummer een reset willen geven. Misschien zit er toch iets niet lekker in het systeem. Daarvoor kan je een chat starten of bellen met de klantenservice van Vodafone

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Monique Droog 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, blij zijn met een mooi toestel maar toch problemen ondervinden, dat is niet best. Dit kan natuurlijk aan je toestel liggen, maar misschien ligt het ook wel aan je SIMkaart? Als je nu je SIMkaart eens in een ander toestel stopt en die andere in je eigen toestel, wat gebeurd er dan? Heeft dan dat andere SIMkaartje ook last in je toestel en jij in het andere toestel niet?

Denk dat je daar als eerst mee zou kunnen beginnen om te testen. En anders toch proberen om contact te maken met Fairphone. Het is tenslotte hun toestel en misschien is er iets niet goed in het toestel. Maar het SIMkaart verhaal zou je in ieder geval al kunnen proberen.

Daarnaast zou je misschien nog eens kunnen vragen of ze bij Vodafone je nummer een reset willen geven. Misschien zit er toch iets niet lekker in het systeem. Daarvoor kan je een chat starten of bellen met de klantenservice van Vodafone

Monique Droog
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank, ga ik proberen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic