angie1998

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

huawei p smart opstarten

Update: door

Hallo,

Ik heb een huawei p smart, maar deze heb ik een tijdje niet gebruikt. Nu wil ik hem weer opstarten maar krijg ik een foutmelding. Ik moet mijn systeem opnieuw updaten, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen?

 

Wie heeft de gouden tip?

 

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik heb een huawei p smart, maar deze heb ik een tijdje niet gebruikt. Nu wil ik hem weer opstarten maar krijg ik een foutmelding. Ik moet mijn systeem opnieuw updaten, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen?

 

Wie heeft de gouden tip?

 

Alvast bedankt!

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @angie1998,
Welkom op de community van Vodafone. Kun je mij de exacte melding doorgeven die je krijgt bij het opstarten van je telefoon? Indien je in het toestel komt, kun je het systeem updaten via de instellingen. Via https://handleidingen.vodafone.nl/huawei/p-smart-2019-android-9-0/basisfuncties/software-van-de-tele... lees je hoe je dit kunt doen.
Ik hoor dan ook graag van je of je het hiermee hebt kunnen oplossen of dat het issue nog steeds speelt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer vernomen van je @angie1998. Speelt het issue nog of is het inmiddels opgelost?

angie1998
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

 

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Ik krijg de foutmelding al bij het opstarten.

 

Het ziet er als volgt uit: telefoon.PNG

 

Hopelijk kunt u mij helpen. 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Angela

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @angie1998

Hmm, vervelend dat het probleem nog steeds aan de orde van de dag is. Ik begrijp dat je de foutmelding omtrent het updaten van de software al krijgt bij het opstarten. Even voor mijn beeldvorming. Kun je vanaf dat punt nog wel navigeren naar de instellingen om de tip van Steven uit te voeren? Of heb je dat al uitgevoerd maar mocht het niet baten?

Als dat het geval is, dan wil ik je vragen om het volgende eens te proberen. 
 

Toestel resetten via recovery mode:

1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.
3. Wacht een paar seconden.
4. Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.
5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
6. Je toestel wordt nu gereset

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Je kunt ook proberen het cache geheugen te wissen.

 

1. Schakel je toestel uit
2. Vervolgens Volume omhoog en Aan/uit knop ingedrukt totdat je in de bootloader zit.
3. Navigeer met de volume knoppen naar Wipe Cache Partition en bevestig met de Aan/uit knop.
5. Al het cache geheugen wordt verwijderd, je raakt je data niet kwijt, voer je een reset uit dan raak je wel je data kwijt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic