1
Vraag
2
Reacties
Niles

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

esim installeren op apple watch series6

Ik zou graag willen weten wanneer de esim mogelijk is te activeren op de Apple Watch series6 (cellulair) 

de esim is al beschikbaar alleen in de apple omgeving kan het mobiele netwerk nog niet geïnstalleerd worden… wanneer gaat dat komen?? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Niles ,

Voor nu is het onduidelijk of deze ondersteuning beschikbaar komt voor de Apple Watch in Nederland. In dit topic was al eens eerder de vraag gesteld. Dit is het enige wat ik je nog kan mededelen:

Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model, die we op dit moment nog niet ondersteunen - @Steven Vodafone 

Nog een prettige avond verder!

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Niles ,

Voor nu is het onduidelijk of deze ondersteuning beschikbaar komt voor de Apple Watch in Nederland. In dit topic was al eens eerder de vraag gesteld. Dit is het enige wat ik je nog kan mededelen:

Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model, die we op dit moment nog niet ondersteunen - @Steven Vodafone 

Nog een prettige avond verder!

Niles
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Dank voor het antwoord, afwachten dus nog

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas wel @Niles

Huub3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het zou voor mij zeker toegevoegde waarde hebben. Wat is de reden dat vodafone dat niet doet?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Huub3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kunnen de Vodafone medewerkers je ook niet vertellen. Ze weten alleen dat het nog niet werkt, wat de reden is, geen idee. Maar voorlopig blijft het nog even afwachten. Jammer genoeg. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic