1
Vraag
2
Reacties
iko34

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi en 4G tegelijk ??

Hoi,
Sinds gisteren heb ik wifi en 4g bovenaan in me scherm staan.
heb samsung galaxy s4, ik heb de wifi al controleerd en het lijkt dat daardoor me data bundel flink naar beneden gaat, heeft er iemand een oplossing ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @iko34 ,

@Per uhm de Galaxy S4 heeft niet de optie downloadbooster de Galaxy S5 wel :$. Maar je krijgt en kudo erbij voor je Samsung logica :D.

Ik ken het geval wel dat je beide iconen op het scherm krijgt te zien, meestal heb ik dat als me toestel opstart met te weinig batterij, dat is eigenlijk ook best normaal want het netwerk zoeken vereist en groot deel van je batterij.
Wat je dan even kunt doen is je toestel even te laten opladen dan zit je op en hoger batterij percentage en dan zullen beide netwerken van elkaar scheiden. Je toestel even opnieuw starten werkt ook.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Iko, Samsung biedt je de mogelijkheid om via de "downloadbooster" te werken. Je maakt dan van allebei de mogelijkheden gebruik om sneller te downloaden. Je kunt deze optie uitschakelen in het instellingen menu. Schakel deze eens uit en ik denk dat je issue daarmee verholpen is.

Groeten, Per
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @iko34 ,

@Per uhm de Galaxy S4 heeft niet de optie downloadbooster de Galaxy S5 wel :$. Maar je krijgt en kudo erbij voor je Samsung logica :D.

Ik ken het geval wel dat je beide iconen op het scherm krijgt te zien, meestal heb ik dat als me toestel opstart met te weinig batterij, dat is eigenlijk ook best normaal want het netwerk zoeken vereist en groot deel van je batterij.
Wat je dan even kunt doen is je toestel even te laten opladen dan zit je op en hoger batterij percentage en dan zullen beide netwerken van elkaar scheiden. Je toestel even opnieuw starten werkt ook.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@iko34

Heb je het bericht van @SamsungExpert al gezien? 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic