1
Vraag
2
Reacties
choogervorst

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Whats app

Hi, ik heb gister geprobeerd mijn whats app chat geschiedenis over te zetten naar mijn nieuwe toestel d.m.v. een back up. 

Deze heeft hij niet overgenomen, ook na div pogingen niet. In mijn oude Samsung zat een geheugen kaart, kan het misschien zijn dat deze daarop staan?. Ik heb nu de S20 voorheen de S10 Samsung. 

 

Telefoons overzetten is al niet echt mijn favoriete bezigheid, maar mijn whats app gesprekken ( recente ) wil ik toch wel heel graag op mijn nieuwe toestel hebben. Iemand de verlossende oplossing?.......

 

Alvast enorm bedankt!!!! 

Groet C

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
choogervorst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven, bedankt voor jouw hulp en meedenken!!!!, inmiddels vroeg het toestel wel om de gegevens te herstellen, dus het is gelukt! Duurde even maar opgelost! dank je wel nogmaals voor jouw hulp en support!.

 

Groet Cindy 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @choogervorst
Welkom op de community van Vodafone. Apart dat de back up niet terug gezet wordt vanuit Whatsapp. Krijg je bij je nieuwe toestel wel de melding om de back up terug te zetten en wat gebeurt er als SD kaart overzet? 

choogervorst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven, dank voor jouw reactie en hulp!. Nee die melding krijg ik niet te zien op het nieuwe toestel. De back up maakt hij wel maar verder geen herstel vraag op de Samsung S20. Ik kon nergens op de telefoon vinden waar ik het SD kaartje kon plaasten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je eens Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren op de S20. Maak wel eerst een nieuwe back up op je oude toestel @choogervorst. De SD kaart gaat in een simkaart slot. Laat je weten of het gelukt is? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht dat niet werken, kun je dan eens via de instellingen gaan van Whatsapp en de back up handmatig terug zetten? 

choogervorst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven, bedankt voor jouw hulp en meedenken!!!!, inmiddels vroeg het toestel wel om de gegevens te herstellen, dus het is gelukt! Duurde even maar opgelost! dank je wel nogmaals voor jouw hulp en support!.

 

Groet Cindy 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super! Heel graag gedaan @choogervorst. Fijn om te horen dat het nu wel werkt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic