1
Vraag
2
Reacties
Robertuspetrus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat zijn de kosten voor een los toestel?

Ik heb een vast sin only abonnement en wil een losse iPhone 8 erbij kopen. Wat kost ie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Robertuspetrus 

Helaas zie ik vanuit hier geen kosten in voor een los toestel.Ik kan het alleen erbij zoeken voor je in combinatie met een abonnement.
Het beste kun je hiervoor langs een van onze winkels gaan of bellen met 0800-0560.
Mijn collega's zijn telefonisch te bereiken van 08:00 uur tot en met 21:00 uur.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Robertuspetrus 

Helaas zie ik vanuit hier geen kosten in voor een los toestel.Ik kan het alleen erbij zoeken voor je in combinatie met een abonnement.
Het beste kun je hiervoor langs een van onze winkels gaan of bellen met 0800-0560.
Mijn collega's zijn telefonisch te bereiken van 08:00 uur tot en met 21:00 uur.

DABosklopper

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De waarde is € 528,- ongeacht welk abonnement erbij afgesloten wordt, staat dit dan niet gelijk aan los toestelprijs? Betreft dan de iPhone 8 64GB

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
DABosklopper wrote:

De waarde is € 528,- ongeacht welk abonnement erbij afgesloten wordt, staat dit dan niet gelijk aan los toestelprijs? Betreft dan de iPhone 8 64GB

Als je uitgaat van de Vodafone site dan zou je zeggen dat dit de prijs is. Via Apple is het 539,- euro, daar ligt de prijs iets hoger. Waarom Steven de TS doorstuurt naar een winkel en/of de klantenservice is waarschijnlijk omdat het toestel daar los te verkrijgen is en niet via de website. Dus zou de klant deze dan gelijk willen hebben dan kan die dat ook direct regelen. En wie weet krijgt de klant nog een korting omdat die al klant is, je weet het maar nooit natuurlijk 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas niet, dit zijn de prijzen in combinatie met een abonnement. Een los toestelprijs is helaas een andere prijs dan dat je op onze website ziet @Energieboy  @DABosklopper 
Vandaar dat ik je ook doorverwijs naar 0800-0560 of via een van onze winkels. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Kijk, daar zat dus een reden achter, i know it 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic