1
Vraag
2
Reacties
Jeebee61

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat zijn de APN-instellingen voor een Huawei 818-263 mifi-router?

Ik zoek de juiste APN instellingen voor mijn Huawei 818-263 router bij gebruik in Nederland. De verbinding wordt nu vaak verbroken. 

Iemand bekend hiermee. Vodafone support geeft helaas niet thuis.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 36Posts
  • 12Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen! @Jeebee61 

Altijd lastig om dan de juiste instellingen te vinden, vooral als er weinig over bekend is. 

Gelukkig hebben we hier een mooi topic over waar alles in staat: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roami... Daar moet je een heel eind mee komen! Succes! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 36Posts
  • 12Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen! @Jeebee61 

Altijd lastig om dan de juiste instellingen te vinden, vooral als er weinig over bekend is. 

Gelukkig hebben we hier een mooi topic over waar alles in staat: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roami... Daar moet je een heel eind mee komen! Succes! 

Jeebee61
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank  voor je reactie Carlien. Maar het gaat mij om de instellingen in Nederland, niet in het buitenland…. Of zijn deze hetzelfde?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Dat zijn inderdaad dezelfde @Jeebee61 🙂

BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes

@Cecilia Je zegt dat de APN instellingen in Nederland en het buitenland hetzelfde zijn.

Geldt dat ook als je in het buitenland, b.v. in de VS, verbonden bent een niet Vodafone netwerk?

M.a.w. moeten dan toch  "vodafone"  als gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld worden of  "vodafone" niet vermelden/ blanco laten?

Alvast dank voor je reactie.

 

 

 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 58Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

Dag @BasBanning, dat klopt! Sowieso voor een verbinding, moeten de APN instellingen goed staan. Hierbij een pagina voor het overzicht. In dit geval leiden alle wegen naar Rome als het gaat om de APN instelling 😄

BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes

@Ryan Dank voor je reactie.

Postings in genoemde link doorgenomen.

APN: live.vodafone.com

geen gebruikersnaam en wachtwoord invullen bij een niet Vodafone netwerk.

Is mijn conclusie juist?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 58Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

Dan heb ik eerst de vraag, met welk netwerk wil je verbinden? In het overzicht met de mogelijke netwerken waarmee je kan verbinden, zie ik geen Vodafone variant. Als je wel online wilt zijn vanuit Vodafone, dan moet je één van deze bundels activeren. Voor als dit niet al aanstaat. 

BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes

@Ryan Eerlijk gezegd heb ik er geen idee welke netwerk(en) ik zou kunnen/moeten gebruiken in de VS.

Wellicht is het dan toch het verstandigst een Vodafonebundel aan te schaffen met een in te voeren gebruikersnaam en wachtwoord .

Dank voor de uitleg. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic