1
Vraag
2
Reacties
gertjuh19

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer krijg ik mijn telefoon terug?

Goedemiddag,

inmiddels heb ik donderdag 17 december een mailtje ontvangen dat telefoon gerepareerd is. Echter nog steeds geen mail ontvangen, laat staan dat de telefoon in mijn bezit is.

Vodafone wijst me naar Dynalogic, Dynologis naar Dynafix. 

Vodafone chat kan me niet helpen.

Lukt het hier wel?

 

Mijn vrouw is hoogzwanger en wil dus graag mijn telefoon zsm weer terug hebben.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Een klacht bij ons indienen mag via hier. Bij Dynafix kun je via hier een klacht indienen @gertjuh19 
Bij een reparatie en het versturen van een toestel zal via Dynafix gaan.
Het enige wat wij kunnen, is contact opnemen met Dynafix hierover.  

Ik hoop dat je het toestel heel snel terug hebt!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @gertjuh19 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat je op dit moment niet weet waar je mobiel op dit moment is en je hem wel hard nodig hebt. Alleen Vodafone, of een van de andere bedrijven, kunnen inzien waar je toestel is. Dit is een klanten helpen klanten Community en voor klanten onder elkaar niet mogelijk om na te zoeken. Nu komen er wel Vodafone medewerker online maar die zijn er maandag pas weer. 

Je zou het nog eens via Facebook of Twitter kunnen proberen? Het vervelende is dat iedereen te maken heeft met de lockdown en is het drukker op afdelingen en kan het langer duren. Echter, iemand moet toch weten waar het is. 

Sorry, maar in het weekend is het hier ook beetje stil met hulp. Ik hoop dat je toch ergens snel een antwoord krijgt. En alvast een fijne geboorte voor de kleine! Fijne feestdagen 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee, dat schiet niet op en het is niet de bedoeling om naar elkaar te wijzen. Ik kan me dan ook voorstellen dat dit niet helpt en frustratie oproept. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 
Heb je het toestel opgestuurd via onze website of via een van onze winkels? !Hebben mijn collega's gecontroleerd waar het toestel nu is en hebben zij het inmiddels opgelost @gertjuh19?

gertjuh19
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee helaas is het nog steeds niet duidelijk waar het toestel is en nog belangrijker wanneer ik hem kan verwachten.. Het is allemaal via de website gegaan. 17-12 mailtje dat hij klaar is en ik hem kan terug verwachten

iRMADRVF16906105

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je voor mij eens de gegevens in je profiel aanvullen @gertjuh19
Daarnaast krijg ik geen gegevens in beeld bij bovenstaande iRMA nummer. Kun je deze voor mij controleren?

gertjuh19
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles ingevuld, wat gaat dit ontzettend slordig Vodafone. Ik baal hier flink van, vrouw hoogzwanger, nog steeds geen telefoon. 

Geachte heer/mevrouw Gert-jan Bakker,

De reparatie van uw Samsung, Galaxy S20 5G (SM-G981B/DS), met iRMADRVF16906105, werd afgerond door het service center. Het toestel zal zsm retour worden verstuurd met Dynalogic, Servicepartner van Vodafone.  

 

Hieronder reactie Dynafix

 

Geachte Geert-Jan,

Het toestel is gerepareerd en zal z.s.m. ter verzending worden aangeboden via logistiek.

Ervan uitgaande u zo voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Huub

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp dat het niet fijn is! Helaas mag ik zonder gegevens geen informatie opvragen @gertjuh19 
DIt is in verband met de veiligheid van de gegevens. Ik hoop dat je dit ook begrijpt.

Ik heb gebeld met Dynalogic en zij geven aan dat het toestel gerepareerd is en het toestel verzonden gaat worden.
Ik heb ook nagevraagd wanneer dit zal zijn. Helaas heb ik hierop geen antwoord gekregen. Dit konden zij mij niet vertellen.  Enige wat nog vermeld werd is dat je een e-mail ontvangt zodra het toestel verstuurd gaat worden. 

gertjuh19
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik een klacht indienen? Dit van het kastje naar de muur, wacht het af ben ik wel wat klaar mee. ik kan ook niet zelf een afspraak inplannen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Een klacht bij ons indienen mag via hier. Bij Dynafix kun je via hier een klacht indienen @gertjuh19 
Bij een reparatie en het versturen van een toestel zal via Dynafix gaan.
Het enige wat wij kunnen, is contact opnemen met Dynafix hierover.  

Ik hoop dat je het toestel heel snel terug hebt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic