1
Vraag
2
Reageer en help mee
San61

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vowifi ( voice over wifi bellen) doet het niet meer

Hallo, Ik heb sinds afgelopen zomer een Samsung S20 en sinds gisteren verdwijnt steeds het icoontje en doet  het bellen over wifi het niet meer. Heel lastig omdat mijn verbinding in huis heel slecht is.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @San61 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend maar zelf weet ik meer over een iPhone en geen Android telefoon. Nu heeft Vodafone een pagina met meer informatie, misschien helpt deze je verder?

Ik heb ergens gelezen dat mensen hun simkaart uit het toestel halen en weer terug doen en dat het toestel dan weer nieuwe instelingen stuurt (of dat het dan gewoon weer werkt). Weet niet of het zo is, maar je kan het proberen. Heel misschien dat @SamsungExpert je kan helpen? Heb hem genoemd, hopen dat hij met deze dagen nog online komt kijken.

Ik wens je in ieder geval wel een fijne jaarwisseling!

San61
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy dank je wel voor je reactie terug. Via vodafone heb ik het advies gekregen om samsung zelf te bellen omdat zij geen antwoord konden geven. Bij samsung na alles al uitgeprobeerd te hebben kreeg ik als laatste het advies om mijn simkaart te laten vervangen. Dat heb ik laten doen ondanks dat de mijne niet eens zo oud is. Maar sindsdien dus nu 1,5 dag is het icoontje weer terug en kan ik over wifi bellen. Hopelijk is het hiermee opgelost. Anders moet ik een rapport in dienen. het gekke is dat ik dit probleem bij meerdere mensen tegen kom bij verschillende providers. Ik vraag mij af of het kan komen omdat zij bezig zijn de 3g omschakelen naar 4g?
wens jou ook nog een heel goed 2022 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic