Hoi @Trap
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Of het een actie is vanuit Vodafone of vanuit Apple, dat weet ik niet. Maar het kan net zo goed een actie zijn vanuit Apple en dat Vodafone dit alleen communiceert. Het blijft hoe dan ook vervelend als je ergens recht op hebt, en het niet krijgt. Ik heb inmiddels begrepen dat er meer mensen zo'n code nog niet hebben ontvangen, de meesten van de bestellers gelukkig wel, en dat moet natuurlijk opgelost worden. Knullig, geen idee, het loopt waarschijnlijk een beetje door elkaar heen en dat is natuurlijk niet heel netjes.
Naar mijn weten hoef je niet op een lijst te komen van een winkel, maar kan je deze wel ophalen bij een winkel. Hoe dit in z'n werk gaat dat kan @Alex van Vodafone je het beste vertellen. Deze heb ik genoemd en zal je bericht dan ook lezen en direct met je contact opnemen. Zorg in ieder geval dat je in je privé omgeving je persoonlijke informatie hebt ingevuld, dat maakt het voor hem makkelijker om je gegevens er bij te pakken (dus NIET HIER je gegevens geven, want dit is een open community en iedereen kan het dan lezen, maar via deze link).
Het komt zeker allemaal in orde, het duurt jammer genoeg een beetje langer. Maar het komt goed 😉😎