1
Vraag
2
Reacties
MickRP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone toevoegen als betaalmethode Google Play

Waar binnen MyVodafone kan ik instellingen vinden m.b.t. Vodafone als online betaalmethode op bijvoorbeeld Google-Play?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MickRP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

App-aankopen betalen met je telefoon? Dit kan ook via je Vodafone telefoonrekening. Zo haal je simpel en snel al je favoriete games, muziek en social media apps binnen. Bekijk deze pagina en kies voor Android en dan krijg je alle uitleg hoe je dit kan activeren. Dit hoeft, en kan niet, via My Vodafone. 

Ik hoop dat het je lukt en mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag. Maar als het goed is dan zou je het via deze pagina wel moeten kunnen vinden en oplossen. 

Zie net dat het een klein beetje verborgen staat, de info, daarom zal ik het hier onder ook nog even melden:

  • Selecteer de app die je wilt kopen, klik op het bedrag en daarna op 'doorgaan'
  • Selecteer 'Factureren via Vodafone'. Er verschijnt vervolgens een korte melding dat hij je gegevens bij Vodafone controleert.
  • Klik op 'opslaan' en leg de betaalmethode vast
  • Klik op 'kopen' en bevestig je bestelling
  • Bevestig de betaling met je eigen Google wachtwoord en klik op 'doorgaan'.
  • Je app wordt meteen geïnstalleerd en is daarna klaar om te gebruiken
  • Je krijgt uiteindelijk een bevestiging van je betaling via een sms-bericht

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MickRP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

App-aankopen betalen met je telefoon? Dit kan ook via je Vodafone telefoonrekening. Zo haal je simpel en snel al je favoriete games, muziek en social media apps binnen. Bekijk deze pagina en kies voor Android en dan krijg je alle uitleg hoe je dit kan activeren. Dit hoeft, en kan niet, via My Vodafone. 

Ik hoop dat het je lukt en mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag. Maar als het goed is dan zou je het via deze pagina wel moeten kunnen vinden en oplossen. 

Zie net dat het een klein beetje verborgen staat, de info, daarom zal ik het hier onder ook nog even melden:

  • Selecteer de app die je wilt kopen, klik op het bedrag en daarna op 'doorgaan'
  • Selecteer 'Factureren via Vodafone'. Er verschijnt vervolgens een korte melding dat hij je gegevens bij Vodafone controleert.
  • Klik op 'opslaan' en leg de betaalmethode vast
  • Klik op 'kopen' en bevestig je bestelling
  • Bevestig de betaling met je eigen Google wachtwoord en klik op 'doorgaan'.
  • Je app wordt meteen geïnstalleerd en is daarna klaar om te gebruiken
  • Je krijgt uiteindelijk een bevestiging van je betaling via een sms-bericht
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic