WYPANG

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Garant Top verzekering - niet bekend bij verzekeraar

Heb je een top verzekering afgesloten en wil je vervolgens daar gebruik van kunnen maken is dit onmogelijk. Ben al week bezig en dagelijks aan het bellen met de verzekering en Vodafone. Waarvan de verzekering zegt dat niets in zijn systeem kunnen vinden. Maar Vodafone bevestigd dat er gewoon een top verzekering aanwezig. Hoe simpel kan het zijn om als Vodafone even een bevestiging te sturen aan verzekeraar.

 

Elke dag sturen ze je weg of mag je een klachten email doen. Wat ik al 5 keer hebt verzonden!! 

 

Je wordt bijna opgelicht door ze met deze verzekering. Je kan er helemaal geen gebruik van maken. Wel betalen maar je mag er geen gebruik van maken. 

7 Reacties 7
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Heb je in je laatste verlening met toestel ook staan dat je een verzekering hebt? Dit vind je onder "dit is je rekening" in je mail.

WYPANG
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone app staat netjes vermeld vermeld Vodafone Garant Top toestel verzekering. Ook telefonisch door Vodafone elke dag bevestigd. Alleen ze willen het maar niet doorgeven aan de verzekeraar, want die ziet niks in hun systeem. Hoe makkelijk is de oplossing om het gewoon door te geven. Kan vast ook op de traditionele manier dmv een email bevestiging naar hen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hele gekke vraag misschien, maar zeker om iets naar te vragen. Heb je in de tussentijd een nieuw toestel gekocht? Zo nee, dan weet ik het ook niet, sorry. Zo ja, dan staat je verzekering nog op je oude toestel en dat kan een reden zijn dat ze hem niet kunnen vinden. 

WYPANG
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, toestel Samsung s23 ultra is letterlijk net uit en zoals eerder aangegeven bij telefonisch contact met Vodafone kunnen ze het allemaal dagelijks bevestigen. Ook in de app en inlog in Vodafone omgeving staat alles gewoon correct. Het enige wat intern niet goed gaat is het weigeren van deze gegevens naar de Garant verzekeraar. Die doet geen poging om contact met Vodafone te zoeken. Elke keer is het weer "we kunnen Vodafone niet bereiken" probeer het met 3 dagen nog eens en stuur een mail.... Wat een onzin en klote service van alle partijen zeg!

 

Maar bedankt voor je reactie. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan is het hoog tijd dat @Cecilia hier even naar kijkt. Ze is werkzaam bij Vodafone en wie weet kan ze je hiermee wel helpen. Wil je aub bij je privé gegevens je profiel aanvullen, dan kan ze gelijk aan de slag. Ik heb haar naar genoemd zodat ze je topic direct ziet. Sorry, maar heb nog even geduld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @WYPANG 

Als je een verzekering hebt afgesloten dan wil je daar uiteraard gebruik van kunnen maken wanneer dit nodig blijkt te zijn! Op basis van jouw e-mailadres heb ik je gegevens kunnen achterhalen. Je maakt gebruik van een Vodafone Business abonnement. Via de Community beschikken we helaas niet over de rechten om te kunnen ondersteunen bij zakelijke aansluitingen. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met Vodafone Business. Sorry, ik had je graag ander nieuws gebracht.

WYPANG
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. 

Dit is dus precies wat we van iedereen horen en begrijp heel goed dat de medewerker niet verder kan als ze niks kunnen vinden. Net zoals jij nu niet verder kan is het iets wat we al dagen, weken aanhoren. 

 

Conclusie is gewoon men wilt mijn verzekerde telefoon niet repareren. Kan niet anders dan het absoluut niet adviseren om een verzekering rechtstreeks bij Vodafone af te sluiten. Beter bij een assurantiekantoor of zelf rechtstreeks bij de verzekeraar. Vodafone doet er ieder geval niet veel mee en valt terug op de standaard zinnetjes. 

 

Niks persoonlijk hoor, jullie doen je best! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic