1
Vraag
2
Reageer en help mee
Mario73

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update probleem Samsung S20

Na de grote update van Android op mijn S20 gaat wanneer ik het toestel af sluit het scherm vanzelf weer aan naar het ontgrendelscherm.

Dit kost heel veel batterij en komt er op neer dat het scherm continue aan is. 

Wat kan ik hier aan doen?

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mario73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend en begrijpelijk dat je dit niet wenst. Is daar helemaal niets in de instellingen te vinden om dit aan te passen? Ik heb zelf geen Android dus ik kan niet met je mee kijken. Misschien zou @Spara je kunnen helpen, die weet wel wat meer over Android toestellen. Deze persoon heb ik nu geroepen en dan even wachten tot die online komt. Heb je anders via google gekeken of meer mensen hier last van hebben? 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Kun je wat preciezer vertellen wat er gebeurt? Gaat het scherm meteen aan als je het toestel vergrendelt? Of gaat dat na een (klein) poosje? Of gaat ie bijvoorbeeld aan op het moment dat je hem oppakt?

Wellicht staat 'Scherm aan tijdens weergeven' aan, dit kun je controleren bij Instellingen > Geavanceerde functies > Bewegingen en gebaren > Scherm aan tijdens weergeve. Als deze aan staat, wil je deze dan eens uitzetten en kijken of dat helpt?

Mario73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, Zodra ik het scherm "uit" zet met de knop op de zijkant springt hij na een seconde of 1 a 2 weer aan, en dan blijft hij ook aan staan. Ik zal jouw suggestie eens proberen. Kijken of dat een oplossing is

Mario73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Spara,  Ik heb t nagekeken en in de instelkling staat "scherm uit tijdens weergeven"

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Okee, is dat schuifje uitstaat, kan dat dit ook niet veroorzaken. Ik heb zo ook nog geen idee wat dit veroorzaakt, dus ik stel nog een paar vragen ter verduidelijking 🙂

Gaat het scherm na een poosje wel weer uit? En als het scherm aan staat, staat hij dan gewoon op het vergrendelscherm, of is dan de notificatiebalk naar beneden getrokken?

En gaat het scherm ook aan als je het scherm vergrendelt door twee keer snel achter elkaar op het scherm te tikken?

Mario73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Spara, 

Het scherm gaat niet meer uit. Blijft op het ontgrendelscherm staan. Daar waar je je ontgrendelpatroon tekent. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic