Sint365
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitgaande mail server ios 12

Sinds de upgrade naar iOS 12 ( iPhone 6s) doet de uitgaande mail het niet meer. Wat moeten de instellingen zijn?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10854Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1941Likes
Hoi Sint365

Welkom op de community!
Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.

De uitgaande gegevens zijn:

Server bij uitgaande mail: sendmail.vodafone.nl
gebruikersnaam: e-mailadres waarmee je inlogt in My Vodafone
Wachtwoord: het wachtwoord van je My Vodafone account
Uitgaande poort: 587.
Beveiligde verbinding: SSL
Uitgaande (SMTP) server vereist authenticatie: ja

Kun je laten weten of het weer werkt?

Bekijk in context

12 Reacties 12
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10854Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1941Likes
Hoi Sint365

Welkom op de community!
Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.

De uitgaande gegevens zijn:

Server bij uitgaande mail: sendmail.vodafone.nl
gebruikersnaam: e-mailadres waarmee je inlogt in My Vodafone
Wachtwoord: het wachtwoord van je My Vodafone account
Uitgaande poort: 587.
Beveiligde verbinding: SSL
Uitgaande (SMTP) server vereist authenticatie: ja

Kun je laten weten of het weer werkt?

Bekijk in context

Sint365
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie. Helaas niet. Hij blijft zeggen gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist, en hiermee kan ik wel inloggen op MyVodafone.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10854Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1941Likes
Kun je anders in plaats van sendmail.vodafone.nl de volgende gebruiken: authsmtp.vodafone.nl?
Gebruikersnaam moet het email adres zijn van my Vodafone en wachtwoord idem.
Sint365
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas ook niet
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10854Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1941Likes
Kun je eens het account helemaal verwijderen en opnieuw instellen?
Sint365
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gedaan, werkt nog niet
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Reacties
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Sint365, kun je het anders eens op een ander toestel proberen? Werkt het daar wel op of ook niet? Dan weet je of het aan het account of je toestel ligt.
Frank0708
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Marc,

Ik heb precies hetzelfde probleem op mijn iPhone6S na de update naar iOS12.
Ook al van alles geprobeerd in de mail instellingen maar geen resultaat.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Reacties
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Frank0708 kun je het anders eens op een ander toestel proberen? Werkt het daar wel op of ook niet? Dan weet je of het aan het account of je toestel ligt. Als je het vermoeden hebt dat het aan de iOS update ligt kun je het ook eens op het discussieplatform van Apple zetten, wellicht is daar zelfs al iets bekend.
Sint365
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij is het nu opgelost, doet het gelukkig weer.
Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt voor My Vodafone.
Op een of andere manier pakte de mailinstellingen niet het wachtwoord dat ik gebruikte in My Vodafone.
Heb het account verwijderd en opnieuw aangemaakt met het nieuwe wachtwoord.
Instellingen zoals ik eerder had authsmtp. vodafone. nl, poort 25.
Frank0708
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Account op mijn iPad aangemaakt dmv imap ipv pop. Daar werkt alles normaal. Hierna account op iPhone verwijderd en opnieuw account toegevoegd op dezelfde manier, nu werkt alles weer.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10854Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1941Likes
Dat is fijn om te horen!

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone