Hoi @MarraB
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je net na je garantie problemen krijgt met je iPhone. Ik herken het probleem niet maar heb je al eens geprobeerd met een geforceerde opstart? Een toestel dat is vastgelopen kan je geforceerd starten. Bij een nieuwe iPhone (iPhone 8 of hoger) druk je kort op de volume omhoogknop. Dit zelfde doe je kortdurend met de volume omlaag knop. Je hoeft nu alleen nog maar de aan/uit knop ingedrukt te houden. Nu start het toestel, als het goed is, zich opnieuw op. Kan het op deze manier niet worden opgelost dan zou je ook eens kunnen proberen om je toestel te resetten via iTunes. Hiervoor heb je wel een computer met iTunes en een kabel voor nodig. Als eerst verbind je de iPhone met de computer, via dat kabeltje, en dan start je het programma iTunes. Sluit de iPhone op de computer aan en open iTunes. Druk op de volume omhoogknop en laat hem los. Herhaal dit met de volume omlaag knop. Druk nu op de zijknop en wacht tot het Apple logo verschijnt. Blijf dit ingedrukt houden totdat je ook het iTunes-logo op het scherm ziet.
Lukt dit allemaal niet, of kan je dit niet zelf, ga dan langs bij een Apple Store. Die mensen kunnen veel beter even kijken wat er aan de hand is en mocht het dan echt erg zijn, dan kunnen die je advies geven wat je moet doen. Maar Dynafix heeft natuurlijk wel gelijk, als het scherm echt defect is en daar is niets meer aan te doen, omdat ze een controle hebben uitgevoerd, dan is het zuur als het "NET" buiten de garantie valt. Dus bovenstaande kan je alleen doen als je nog niet zeker bent dat het volledig defect is maar als het toestel al onder controle is bij Dynafix, dan is het, hoe spijtig ook, echt jammer dat het net buiten de garantie valt.