Hoi @Brutus1957
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan je het wel uitleggen maar ik denk dat het makkelijker is om deze pagina even te lezen. Daarop staat alles wat je moet doen om een gestolen toestel te laten blokkeren en aangiften moet/kan doen.
Mochten er nog vragen zijn, stel deze dan hier.
Jeetje @Brutus1957, dat is een vervelende situatie. Hopelijk heb je verder zelf niks en is alleen de telefoon gestolen! Ik zie dat @Energieboy je gelijk al de juiste informatie geeft. Is het gelukt om de simkaart te blokkeren? Mocht je dit nog niet gedaan hebben, je kunt de locatie van je toestel opvragen zolang deze nog aan staat. Indien het een Android toestel is, kan dit via Find my phone van Google of Samsung. Bij Apple gaat dit via hier. Dit kan niet meer zodra er geen verbinding is of de simkaart geblokkeerd is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.