1
Vraag
2
Reacties
SharJa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijdens looptijd Sim Only abonnement een nieuw toestel aanschaffen mogelijk?

Enige tijd geleden heb ik mijn lopende abonnement bij Vodafone verlengd. Graag zou ik alsnog een nieuw toestel aanschaffen. Is het alsnog mogelijk dit te combineren met mijn abonnement of zijn er andere interessante acties als jarenlange vodafone klant om een toestel bij Vodafone aan te schaffen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SharJa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor deze informatie kan je het beste kijken op de webpagina van Vodafone NEXTMet Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Het is dus mogelijk om je abonnement om te laten zetten naar een abonnement met een toestel. Wil je meer informatie, of een medewerker spreken van Vodafone, bel dan 1201 en kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT' (Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag 09.30 - 17.00 uur). Of ga langs bij een van de Vodafone Winkels

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SharJa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor deze informatie kan je het beste kijken op de webpagina van Vodafone NEXTMet Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Het is dus mogelijk om je abonnement om te laten zetten naar een abonnement met een toestel. Wil je meer informatie, of een medewerker spreken van Vodafone, bel dan 1201 en kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT' (Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag 09.30 - 17.00 uur). Of ga langs bij een van de Vodafone Winkels

Soner1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

İpone 14

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Soner1 
Wat is je vraag? Mocht je dezelfde vraag hebben als de topic starter, neem dan contact op met Vodafone NEXT. Heb je een andere vraag, maak dan zelf even een topic aan met je vraag, dan kan iemand je verder helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic