AlbertusMaria

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonnummers op simkaart samenvoegen met telefoonnummers opgeslagen op toestel

Als ik mijn samsung flip in de auto gebruik kan ik niet bij alle telefoonnummers deze komen dan niet in de auto display voor ik vermoed dat er nummers op de simkaart staan en in het toestel zelf vroeger was dit zo ik kan het niet vinden dus graag oplossing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Welkom @AlbertusMaria  

Op de Vodafone Community.

 

Als u de nummers heeft ge-exporteerd naar de Simkaart en van de Simkaart weer naar de Telefoon zou dit moeten werken.

U kunt ook de nummer exporteren naar de Samsung Cloud als die nog actief is of de Google Drive en dan importeren naar de telefoon.

 

Ik hoop dat dit werkt en anders horen we het graag, dan kunnen we nog even kijken verder.

Misschien is dit handige link. Hulp met je toestel 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Welkom @AlbertusMaria  

Op de Vodafone Community.

 

Als u de nummers heeft ge-exporteerd naar de Simkaart en van de Simkaart weer naar de Telefoon zou dit moeten werken.

U kunt ook de nummer exporteren naar de Samsung Cloud als die nog actief is of de Google Drive en dan importeren naar de telefoon.

 

Ik hoop dat dit werkt en anders horen we het graag, dan kunnen we nog even kijken verder.

Misschien is dit handige link. Hulp met je toestel 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Beste @AlbertusMaria  

 

Het is al 3 weken terug en wilde weten of het gelukt is met Exporteren van nummers naar Simkaart of cloud.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic